بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

خدا

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

نیازدارم باخدایم تنهاباشم

بااوبه آرامی راز نیازکنم

آماافسوس که شیطان همیشه درکنارم هست

وهرگزنمیگذاردباخدارازونیازکنم

  • الهه سوداگر

نظرات  (۹)

  • اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
  • سلام


    ممنون






    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggggggggg
    پاسخ:
    سلام خواهش
    امان از این شیطون ...
    پاسخ:
    امان امان
     الله اکبر ...
    پاسخ:
    الله اکبر
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • لعنت خدا بر شیطان
    پاسخ:
    پیش لعنت
    سلام ...این درد خیلی از ماهاست...
    ولی همانطور که خداوند به حضرت محمد در قرآن فرموده..
    اول بگو اعوذ و بالله من الشیطان رجیم...
    من مطمن هستم بسیار تاثثیر داره...
    سلام ...این درد خیلی از ماهاست...
    ولی همانطور که خداوند به حضرت محمد در قرآن فرموده..
    اول بگو اعوذ و بالله من الشیطان رجیم...
    من مطمن هستم بسیار تاثثیر داره...
    پاسخ:
    اون که قطعافراریش میده
    :)
    پاسخ:
    :)
  • سیّد محمّد جعاوله
  • آدم باید مراقب باشه
    پاسخ:
    آره
  • بابا لنگ دراز
  • تف به ذاتش : )
    ذکر بگید خب
    پاسخ:
    حتما

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.