بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بهترین راه موفقیت تواین دنیامیدونیدچیه؟

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ب.ظ

بهترین راه موفقیت تواین دنیامیدونیدچیه؟

بهترین راهش اینه که هرگزشکستوقبول نکنی

هرگزباورنکنی که شکست خوردی

حتی اگه شکستم بخوری بایدبگی من برندم

هرگزبه خودت تلقین نکن که نمیتونی یه کاری روانجام بدی

چون رمزموفقیت یه کارخواستن به نجام اون کارهست

ودرآخربیخیال باش

خیلی مهمه

بیخیال حرفای مردم باش

اینطوری هم جوون میمونی وهم سالم

به کاراتم بهتر رسیدگی میکنی

  • الهه سوداگر

نظرات  (۲۰)

ای احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!
پاسخ:
ممنونم
عالی
پاسخ:
ممنونم
  • علی رحمانی پور
  • عالی
    پاسخ:
    ممنونم
    +
    لایک
    پاسخ:
    مرسی
  • คຖē Şhērlฯ
  • نمیشه باورنکنی... اون باور رو بهت تحمیل میکنن
    پاسخ:
    عزیز خواستن توانستن است
    اگه بخوایی میتونی باورنکنی
    کاملا با حرفات موافقم 
    پاسخ:
    ممنونم
    همون قضیه ی انرژی آلفاست .. به هرچی فک کنی عملی میشه
    پاسخ:
    ایهیم آره دقیقا
  • ♥سرباز شیعه♥
  • ممنون♥
    پاسخ:
    خواهش
    سپاس گذارم
    بسیار عالی بود.
    پاسخ:
    ممنونم
    عنوانو که دیدم اولین حوابی که به ذهنم اومد پول و پارتی بود:|
    پاسخ:
    خخخخ
    پول وپارتی؟
    نع اصلا
    پول چیزی نیس که بتونی باش زندگی روبسازی
    آدمایی هستن که پولاشونوپارومیکنن اماموفق نیستن
    :))))
    پاسخ:
    ممنونم
  • نشسته خنده
  • قشنگ + ^_^
    پاسخ:
    ممنون
    عالی..

    سر بزنید..
    پاسخ:
    ممنونم
    چشم
    کاملا درستهههه
    من همه ی حرفاتو قبول دارم
    اصلا حرفای دل منو زدی
    دمت گرم :)
    پاسخ:
    ممنونم آجی فاطی
    بم لطف داری
    دم توام گرم که وقتتوگذاشتی برام
  • رفیق خاموش
  • من برنده م :)

    من می تونم :)

    و در آخرهم من بیخیالم:)

     کلی انرژی گرفتم  از این پستت 
    پاسخ:
    ایول
    اگه .زی چندباربگی انرژیت فوران میشه
    خوش حالم که انرژی گرفتی
    بابا غلام ای پستت شدیم ما
    راستی وبلاگم کاراشو از سر گرفته
    پاسخ:
    خخخخ
    غلام نشوحالا
    همین که استفاده کنی برام کافیه
    خداروشکرکه دوباره کارشوشروع کردین
    سلام :
    تشکر ، خوب بود
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • عاولی:)
    پاسخ:
    ممنون
    چشم
    من بیخیالم
    آرررررره
    پاسخ:
    بی بلا
    آری بیخیال باش
    ممنونممممم
    سپاس.
    پاسخ:
    خواهش
    ممنونم بابت حضورتون

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.