بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

آب وهوایی دلم

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ

چشمان من همانندابریس که فقط باریدن بلداست

رنگ دلم همچون رنگ گرفته ی آسمان گرفتس

ابری که فقط میبارد،هیچ وقت باران چشمانم تبدیل به تبسمی درلبانم نمیشود....نه نمیشود.

هیچ وقت اخبارهواشناسی هوای دل مراصاف نمیبیند

دلم همیشه درهیاهوی هست

انگارکه هیچ وقت زلزله ی دلم نمیخواهدتمام شود

آنقدردردلم زلزله شده که دلم تبدیل به گسل شده

از هریک ازاین گسل هاآتشفشان هایی فوران میکند

که هرلحظه ممکن است یکی رادرخودبسوزاند.

  • الهه سوداگر

نظرات  (۷)

وب شما رو دنبال کردم
امیدوارم که وب ما رو دنبال کنین
زیبا بود خیلی:)
پاسخ:
ممنونم
این مشخصات درست حال و هوای دل منه.. 

ولی شما با این جوانی چرا  ؟؟
دل شما باید پر از امید و شادی به زندگی باشه..
شما که خیلی هم به لطف و رحمت خداوند
ایمان دارید...
پاسخ:
ممکنه که یه جوان هم سن منم دچار بدهوایی بشه
که اینم ازبخت بدشه
عــــــــــــــــــالی :)
پاسخ:
ممنوم
oho
هیچ وقت اخبارهواشناسی هوای دل مراصاف نمیبیند

عالی بود، عالی :)
پاسخ:
ممنون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیباسسسسسسسسسسست
    پاسخ:
    ممنونم
    چشاتون زیبامیبینه

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.