بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

قبرانسان راهرروز5بارصدامیکند

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

قبرانسان راهرروز5بارصدامیکند:

1)من خانه ی تنهایی هستم باخودت یاربیار.

2)من خانه ی مارهاوعقربهاهستم باخودت پادزهربیار.

3)من خانه ی فقرهستم باخودت گنج بیار.

4)من خانه ی ریگ وشن هاهستم باخودت فرش بیار.

5)من خانه ای تاریک هستم باخودت چراغ ونوربیار.

  • الهه سوداگر

نظرات  (۳)

Greetings from Los angeles! I’m bored at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break. I enjoy the inotimaorfn you present here and can’t wait to take a look when I get home. I’m amazed at how fast your blog loaded on my cell phone .. I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, amazing site!
مفید بود سپاس
پاسخ:
خواهش قابلی نداشت
خوشحال شدم که مفیدواقع شده
شماره های..2 ...3....4...5....
را شاید بشه با خود برد ..اما شماره 1
یار را چطور میشه برد. ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نمیدونم شایدبشه
فک کنم منظورازیارعمل صالح هس

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.