بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

رفوزه شدم

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ب.ظ

روزگارچه هاکه نکردبامن

ازیه دخترشادکه همیشه باعث خنده ی دیگران بود

تبدیل به یه دخترروانی که الان باعث ترس دیگران میشود شدم

رسم زندگی همینه

من روحیموباختم

به چی؟

نمیدونم

امامیدونم که این من نیستم

نمره ی روحیم قبلا20بودش اماالان به صفرم دیگه نمیرسه

روفوزه شدم،انگاربایددوباره امتحان بدم

هه من افت روحیه دارم...

  • الهه سوداگر

نظرات  (۶)

سلام ..
از چی رفوزه شدی ؟؟
 در امتحانات  ؟؟ 
یا فقط از نظر روحی ؟؟
پاسخ:
نه باااا
توامتحانات که آدم ردنمیشه فقط روحیه وزندگی
سلام:دوباره امتحان بده حتما موفق میشی:)
پاسخ:
نه دیه نمیخواد
دوباره ردمیشم
تو باید دوباره بشی همون ادم قبل با روزگار بجنگ ابجی جونم تو موفق میشی :)
پاسخ:
ممنونم
دیه هدفی برای پیروزی ندارم
نمیخوام برای پیروزی تلاش کنم چون دیه دلیلی برای پیروزی ندارم
  • سوران زوراسنا
  • خدا نکنه که رفوزه بشی
    امیدت به خدا باشه

    خدا بهمراهت
    پاسخ:
    خدابه همراه شمام
    امیدم که به خداهس
    ممنونم
    کامنت بذاریم بریم :|
    میخایم بمونیم :|
    بذار بمونیم :(
    پاسخ:
    پس بمون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالی
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.