بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

:((

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۳ ب.ظ

دلم خیلی شکسته

دیگه نمیخوام باکسی حرف بزنم

دوست دارم ساکت یه گوشه بشینم

وکسی کاری به کارم نداشته باشه نه سوالی ونه جوابی

ساکت!من دیگه مردم،روحم مرد!

جسمی که بدون روح زندگی کند،

جسم نیست!هیچ کاربردی جزاشکال کردن مکان ندارد

تنهامانده که این تن بمیردکه اینم به این زودی خواهدمرد...

  • الهه سوداگر

نظرات  (۳)

منم وقتی عشقمو به زور ازم گرفتن همین حسو داشتم!!!بد دردیه!!!
پاسخ:
امااین بخاطرعشقم نبوده
خیلی بددردیه که آدم ازعشقش جدابمونه
  • چشم به راهم ...
  • ای بابا :| چرا ؟؟؟
    پاسخ:
    نمیدونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • حیف چرا ای همه ناامیدی؟
    پاسخ:
    نمیدونم خودمم والا

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.