بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

من افسرده نیستم

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ب.ظ

من افسرده نیستم

پوشیدن رنگ سیاه نشونه ی این نیست که من افسردم

حاضرنشدن توجمع نشون براین نیست که من گوشه گیرشدم

یاحرف نزدن بادیگرون اینوثابت نمیکنه که من اعتمادبه نفسموازدست دادم

یکم غصه دارشدم

فقط همین

اینم فراااموش میشه

  • الهه سوداگر

نظرات  (۵)

نمیدانم چرا یک عده اینقدر نسبت به 
زندگی دیگران کنجکاو باشند..
نمیدانم چرا باید یک عده مرتب نسبت
به زندگی دیگران اینقدر کنجکاو باشن..
پاسخ:
منم ندونم
میگذره به همون سرعت ک خوشی ها میگذره
پاسخ:
آره
نیز بگذرد :)
پاسخ:
بگذرد
ان شاء الله این غم و غصه به زودی از دلت پر بکشه :)
پاسخ:
ایشالا

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.