بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

رفت نتوانستم نگهش دارم

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ

وقتی پدربزرگم مردمنم باهاش مردم

تاحالا مرده ندیده بودم تاحدمرگم ازمرده میترسیدم

اماوقتی پدربزرگمودیدم نترسیدم بش نزدیک شدم بش دس زدم

باصدای بلندقرآن خوندم کنارش بودم توآغوشش

رفت نتوانستم نگهش دارم

پدربزگم همیشه تشویقم میکردکه قرآن بخونم،اگم الان میتونم قرآن بخونم همش بخاطرتشویقات ایشونه

دوسش دارم،دلتتنگش شدم...

  • الهه سوداگر

نظرات  (۳)

خدا ایشونو قرین رحمت کنه
پاسخ:
میسی
رفتگان شمام همینطور
  • سیّد محمد جعاوله
  • خدا رحمتش کنه
    پاسخ:
    ممنونم خدارفتگان شماروهم بیامورزه
  • سیّد محمد جعاوله
  • خدا رحمتش کنه

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.