بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

خوبه عایا

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹ ب.ظ

سلام علیکم

من قالب وبموتغییردادم رنگش الان روشنه

خوبه عایا؟


  • الهه سوداگر

نظرات  (۸)

من رنگ تیره رو بیشتر دوست دارم 
ولی وبلاگ خوته و سلیقه خودت
 مبارکه .....
پاسخ:
من حالاچیکارکنم؟
  • علی رحمانی پور
  • غلط املایی داری !!!!!!!!
    آیا اینجوری نوشته میشه .
    بدبخت بچه های ما که خودمون املامون صفره . و این عادت بد نوشتن باعث میشه اصالت زبانمون از بین بره . تو شبکه های اجتماعی که افتضاحه . من که نیستم . شم که هستید تذکر بدین
    پاسخ:
    چشم منم اونقددست وپاشکسته نوشتم که فیزیک وزیست و...روهم اینطوری مینویسم
    ترک عادت مرض روح اس دیه چیکارکنیم جوونیم دیه
    بد نیست
    پاسخ:
    پس خوبم نی
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • عالیه
    پاسخ:
    میسی
    به نظر من در عین سادگی خیلی به دل میشینه :)

    پاسخ:
    پس ینی خوبه
      بله خوبه ....فقط کمی درشتر بنویس..
    پاسخ:
    چشم
    اوهوم عالیه :)
    پاسخ:
    میسی
  • سیّد محمد جعاوله
  • یجوریه
    پاسخ:
    چه جوریه؟

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.