بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بیمارم

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

من بیمارشده ام

بیماردردی که دوانداره

خخخ

نه باباسرطان نگرفتم

ازسرطانم بدتره

من عاشق شدم

من بیمارعشق شدم

کسی نمیتونه درمانم کنه

جزخودش

شایدسرطانای خوش خیموبشه باجراحی حل کرد

اماواس من نه جراحی میخوادنه دوا

بیماری من فقط خودشومیخواد

اگه خودش نباشه

من قطعامیمیرم

من بیمارعشق اونم



  • الهه سوداگر

نظرات  (۹)

بیماری خطرناکیه عشق!!!
پاسخ:
آره
تبریک ....
اینم وو بیت تقدیم به عشقتان..

دلم زان دم که باتو آشنا شد
غمت هر درد بی درمان دوا شد

دو چشمونت که نرگس کرده شرمسار
چو پروین خوشه خوشه در سما شد
پاسخ:
میسی عالی
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • خوش به حالش
    پاسخ:
    خخخخخ اره البته اینوبایدازخودش بپرسی
    پروست،عشق رامانند یک بیماری می داند،مانند یک تب؛یک بیماری که سرانجام درمان می شود ودر حقیقت،می میرد.

    دلیل آن هم چیزی جز جدایی عاشق ومعشوق نیست.و می گوید: "عشق زمانی می میرد که به آتش تب ،سوخت نمی رسد "
    پاسخ:
    لایک:)
    عشق تنها بیماریه ک بیمار از اون لذت میبره
    پاسخ:
    اره البته اگه باب میلش باشه
    دقــیقــا میـدانم حــال مــریض سـرطانی چــیست؟
    وقـتـی رویــش بــی ارادۀ عـشقـت را در سیــنه ام 
    حـــ ــس میکنم!
    رفتی قاطی مرغا؟ خخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخ آره
    به پای هم پیر شین :)
    عاشق موتاد نیست :| بیمار است :|

    پاسخ:
    منم گفتم بیماردیه ولی میشه به معتادم تشبیه کداگه به یه فردمعتادموادنرسه دس به هرکاری میزنه یه عاشق واقعیم دقیقاهمونطوریه
    اگه به عشقش نرسه دس به هرکاری میزنه که اونومال خودش کنه
    بح بح

    چشمم روشن خخخخخ
    پاسخ:
    چشمت روشن
    خومام گرفتارشدیم دیه

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.