بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

.

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ

حووووووووووصلم پریییییییییدچررررررا کسی برام کامنت نمیذاره؟؟؟


  • الهه سوداگر

نظرات  (۹)

  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • خودم براتون کامنت میذارم
    هر وقت خواستین صدام کنین! یه پیام بدین
    پاسخ:
    mr30
    من که میذارم
    اگه کد کامنتتم برداری بقیه هم میذارن
  • خواندنی ها
  • خودتو با کتاب خوندن سرگرم کن
    :-)
    پاسخ:
    نمیشه اونقدکتاب خوندم خسته شدم

    الکی گفتم دور همی بخندیم
    کامنت
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام بانو ...
    من خیلی دوست دارم برای دوستانم کامنت بزارم..
     از این به بعد هر بار برای شما دوتا کامنت میزارم...
    پاسخ:
    مرسی
  • (ک) (شباهنگ)
  • خدا نکنه حوصله تون سر بره ...
    من سعی میکنم بیشتر براتون کامنت بزارم
    پاسخ:
    ممنون

  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام بانو ...
    من خیلی دوست دارم برای دوستانم کامنت بزارم..
     از این به بعد هر بار برای شما دوتا کامنت میزارم...
  • سید رضا حسینی
  • .

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.