بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

روز اول کارم

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

امروز روز اول کارم بود

خداروشکرکارم خوب پیشرفت

اماوقتی بچه هابهم میگفتن خانوم معلم

خندم میگرفت

بچه ها تعدادشون خیلی کم بود6نفربودن اماخیلی نازنازی بودن

همشونم دختربودن الهی الهی

فقط بلدبودن که خودشیرینی برام بکنن

خیلی میترسیدم

اماخوب بود

  • الهه سوداگر

نظرات  (۹)

  • "(وبگرد)گذری
  • خواهر منم مهد کودک کار میکرد اما چون ماهی بهش حقوق خیلی کمی (فکر کنم دو سال پیش 90تومن ) میدادن دیگه کار نکرد.الان فقط برای بچه هاش که که از همشون یادگاری داشت گاهی دلش تنگ میشه ولی من بهش میگم اونا اگر تو هنوز توی مهد بودی روزی بزرگ میشدن و میرفتن
    پاسخ:
    نه برای من مهدکودک نیست
    حوصله ی مهدکودکم ندارم
    جایی که من میرم یع جای خصوصی یانیمه خصوصیه به مدیریت آقای هژبری
    که مقام اول قرائت قرآن توبین الملل روآوردن
  • ابراهیم ...
  • به سلامتی . موفق باشی
    پاسخ:
    ممنونم
    همچنین
  • سیّد محمّد جعاوله
  • مبارک باشه
    موفق باشید

    پاسخ:
    ممنونم
    همچنین
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • تبریک میگم

    موفق باشید

    پاسخ:
    ممنونم
    همچنین
  • 💕 پسر خوب 💕
  • موفق باشید
    ایول به شما
    خوشا به حالتون
    پاسخ:
    ممنون
    همچنین
    آره خوش به حالم
    سلام خسته نباشید سایت قشنگی دارید، اگه دوست داشتید به سایت ما هم سر بزنید
    و اگه خواستید خوشحال میشیم با هم تبادل لینک داشته باشیم، سایت تفریحی فارس فان بیشتر از 20هزار بازدید کننده داره و میتونه به افزایش بازدید وبلاگتون هم کمک کنه
    پاسخ:
    شمام خسته نباشید
    ممنونم
    عزیزم
    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنونم فدات
    همچنین
    معلم چی؟؟؟ :))
    وای حتما خیلی جالب بوده ^_^
    انشاءالله تو کارت موفق باشی.
    پاسخ:
    معلم نقاشی
    آره خیلی جالی بود
    ممنونم
    همچنین
    خدارا شکر
    پاسخ:
    آره
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.