بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

عشق وکوره

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱ ب.ظ

عشق

عشق مثل کوره ی داغه

آدمی که عاشق میشه مستقیم میره تواین کوره

شخصیتش،غرورش،خودش همش ذوب میشه

بعدبیرون اومدن ازاین کوره

تموم ناخالصیاش ازبین میره

میشه خالص خالص

عشق آدموزیرورومیکنه

  • الهه سوداگر

نظرات  (۷)

ولی من بازم اعتقاد دارم که دخترا بیشتر از پسرا دل میبرن و حال گیری میکنن!!!بله!!!
پاسخ:
بله درسته
اره،حال منه عاشقو فقط خدا میدونه!!!امان از دست این جنس مونث!!!!!!!
پاسخ:
پسرام دست کم ازاین دخترانیستن نترس
بعضیاشون دل آدموبدجوری میبرن
امان از عشقوعاشقی!!!داغ دلمو تازه کردی!!!
پاسخ:
عاشق شدی پس
حرف برا گفتن زیاده اما...
پاسخ:
اماچی؟
  • رسانه بلندآوا


  • کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .
    ((((((((((((((((:من هنوز زیررونشدم چرا
    پاسخ:
    عاشیق نشدیه دیه
    یاشدی؟
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • دقیقاً
    پاسخ:
    عشق زیروروت کرده ها

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.