بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

لعنت یارحمت؟

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

چندروزدیه بزرگ میشم

چندروزدیه یه سال دیگم به این عمرم اضافه میشه

اینم میگذره روزی میبینم نوه نتیجه هام دوروورموگرفتن

منم دیه نیستم یانیستم یا هستم اگم هستم به شکل قاب عکس که دوروور حلقه زدن ومیگن خدارحمتش کنه یاشایدم لعنت

اصن شماجای نوه نتیجه ی من لعنت میگفتین بم یارحمت؟

  • الهه سوداگر

نظرات  (۲)

مرده احتیاجی به دعای ما نداره 
پاسخ:
ولی داره ها
  • سیّد محمد جعاوله
  • شاید لعنت شاید رحمت
    پاسخ:
    حالاکدوم؟

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.