بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دلم ازهمه گرفته

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ
دلم ازهمه گرفته شایدبیشترازدست خودم

نمیدونم شایدافسرده شدم دیه مثل قبل نمیخندم

صدای قهقه ی خنده هایم به هق هق گریه هام تبدیل شده

دیگه دوس ندارم بخندم چون هروقت خندیدم آخرش گریه کردم

اماهروقت گریه کردم آخرش خندیدم

من دیگرخندان نیستم،شدم الهه ی گریان
  • الهه سوداگر

نظرات  (۸)

اره منم بعضی وقتا اعصاب معصاب ندارم!!!
پاسخ:
امان ازدست ای اعصاب
These topics are so conufsing but this helped me get the job done.
الهی :) چرا اجی :)
پاسخ:
خوبریدم دیه
لبخند بزن
بهترین چیزه :)
پاسخ:
:)
  • سیّد محمد جعاوله
  • عالیه
    پاسخ:
    ممنون
    بی خیالی بهترین درمونه ....
    بخند بی خیال همه چیز :)
    پاسخ:
    آره من بیخیالم خیلیم بیخیال
    اگه دنیام خراب شه بنظرم نمیادامابضعی موقع دیه نمیشه
    ایشالا به زودی الهه ی خندون میشی :)
    پاسخ:
    ایشالا
     دگر بیزارم از دنیا چو عشق در آن نمی بینم
     شسکتم ساغر و مینا چو عشق در آن نمی بینم..

    این بیت را بخاطر پستتان نوشتم....
    ولی سعی کنید...شاد و امیدوار باشید..
    پاسخ:
    ممنوم
    چشم سعی مینم امانمیشه

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.