بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

قابل اطلاع دنبال کنندگان عزیزاگه میشه...

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ

سلام دنبال کنندگان عزیزم

ازتون اولش تشکرمیکنم بخاطراینکه وقت گران بهاتونوبرامن حقیرمیزارین وپستامومیخونید

ویه زحمت دارم براتون اگه میشه وبلاگhttp://baluchalef.blog.ir/ (بلوچ الف)رودنبال کنید

براآشنایی بابلوچ هابلوچستان عالیه

ماایرانی هستیم وازیک ملتیم بیاییدبافرهنگ هامون آشناشیم

پس بی زحمت دنبالش کنیدواگه میتونیدخودتونم تبلیغ کنیدتامردم آشناشن بابلوچی هاوفرهنگشون

ممنون همتون

  • الهه سوداگر

نظرات  (۷)

موفق باشی

پاسخ:
ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام
    سال نو مبارک.
    پاسخ:
    سلام
    سال نوشمام مبارک
    رفتممم دنبالش کردمممممممممم وعاشق این وبه هستمممم:))
    پاسخ:
    مرسییییی

    +++
    پاسخ:
    :)
  • المیرا شاهان
  • اتفاقا چندروز پیش رفتم از پست اولش رو خوندم و لایک کرم، تا آخر. و خواستم معرفیش کنم حتی. چقدر این جور وبلاگا کمن!
    پاسخ:
    مرسی اجی خانوم
     چشم‌ 
    پاسخ:
    بی بلا
    سپاس...

    ان شاالله
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.