بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دارم هشدارمیدم

این هشدارمثل هشدارکبری نیس

هشدارجدیه

ازالان ببینیدمیگم

اگه فردابم خبربرسه که گوسفندارواذیت کردین

اگه بفهمم سرشونوچپکی بریدین من میدونم وشما

بله پس چی فکرکردین؟

ازاین به بعدگوسفندان هم سازمان حمایت دارن

اگه بشون بی احترامی شه اذیتشون کنیدمیکشمتون

این پستم یادتون بمونه
راستی عیدتون مبارک باشه

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۸)

  • فرناز فرزان
  • سلام
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام ممنونم
    عیدشمام مبارک
    یه وبلاگ بود در رابطه با بوت سیستم مطلب میزاشت... مال شما بود؟
    پاسخ:
    نع
    مال من بیشترش درموردتولیدمثل جنسی هستش
  • د‌ل‌باخته ..
  • کاش آدم هایی که در هر لحظه از شبانه روز در این دنیا ذبح می شوند هم یک حامی مثل شما داشتند...
    پاسخ:
    آره
    خدالعنتشون کنه
    ممنونم ازتون بخاطریادآوری هم نوعان خودمون
    چشم چشم عصبانی نشو:))
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخ
    بی بلاااااااا
    چشم عصبانی نمیشم
    ممنونم ازت
  • علی محمدرضایی
  • عید مبارک
    چشم اذیتشون نمیکنم:-)
    پاسخ:
    عیدشمام مبارک
    چشتون بی بلا
    ممنونم
    عید بر شما و خانواده محترمات مبارک باد
    پاسخ:
    ممنونم
    همچنین
    من خودم با دستام میکشمشون 
    خخخحح
    پاسخ:
    منم ازاتحادیه براتون نامه ی شکایت میفرستم
    سلام الهه خانوم
    من شوخی کردم
    قول میدم تاحدی که بتونم اذیتشون نکنم.
    پاسخ:
    میدونم شوخی بودش
    ممنونم بابت شوخی
    عید شما هم مبارک
    پاسخ:
    ممنونم
    همچنین
  • سیّد محمّد جعاوله
  • این پستا برا ما ایرانیا مضره
    زنده باد گوشت گوسفند
    پاسخ:
    زنده باد
    خخخخخخ
    عید شما هم مبارک
    پاسخ:
    ممنونم
    اصولا  بنظر بنده آزار و اذیت حیوانات از 
    مردم آزاری بسیار بدتر است..
    زیرا انسان لااقل میتواند با حرف از خودش 
    دفاع کند..
    پاسخ:
    مردم آزاری حال میده
    اماحیوان آزاری نع
    بیچارن
    من بلدنیستم ببرم ولی آقاجونم قول داده بهم که یادبده من کلاازاینکاراخوشم میادازخونم اصلابدم نمیادگوشت گوسفندهم خیلی لذیذه من عاشقشم.
    پاسخ:
    ای خدااااااااااااااااااااا
    اصلا به من چه
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من عاشق گوشت گوسفندم
    پاسخ:
    عه بابا
    گوشتشوبخورامااذیتش نکن
    رو منم حساب کن

    منم هستم :)
    پاسخ:
    متشکرم
    عه! 😲 گوشت گوسفند بخش بزرگی از غذای آدما رو تشکیل میده ...
    پس چه کنیم ؟! 😀
    پاسخ:
    هیچی
    اصلاگوشت گوسفندمضرره
    خخخخخخ
    نه خب بخورین امااذیتش نکنیدنزنیدبیچاره هارو
    من یه عکس گذاشتم سر گوسفند رو بریدن :))
    پاسخ:
    عه وااااااااااااااااای
  • ♥سرباز شیعه♥
  • چشم


    پاسخ:
    بی بلاااااااااااااااا
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.