بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دلت گرفته عایا؟

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ق.ظ

دلت گرفته؟

یه کاری میگم انجام بده،اگه درست نشدی هرچی میخوای نثارم کن

قشنگ یه سال نامه بردار،ببین سالنامه ها

از1اسفندشروع کن،براهرماه یه اسم بذارمثلا برااسفندبذاردوکلوم حرف حساب،برابهمن بذارآب وهوای بارانی دلم

والی آخر...

شروع کن وقتی دلت گرفت از1اسفندتا31اسفندروبنویس،هرچندورق میتونی بنویسی بنویس،اونقدبنویس که آروم شی

وقتی خالی شدی تاریخ بزن،امضاکن ساعت وروزروثبت کن

خب این کاروکردی؟

این کاروتافرودین ادامه بده اگه سالنامت تمومیدیکی دیه روبردار

اماسعی کنیداونایی روکه نوشتیدهرگزهرگزهرگزنخونید،خوندنش باعث یادآوری اون خاطرات میشه وباعث میشه دلتون بگیره

باخودت عهدببندمثلابگواین سالنامه روتاموقعی نگه میدارم که مجردم بعدش میسوزونمش تاخاطرات تلخم باش نابودشه

این کارخیلی آدموآروم میکنه

منم همیشه وقتی دلم میگیره این کارومیکنم،حتی بعضی موقع هاگریم میکنم،اماعوضش خیلی خیلی آروم میشم

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۲)

روان پزشکی خوبی است..
ولی آیا برای همه موثر است؟؟
پاسخ:
آره
آره براهمه موثره
براهمه هم جواب میده ممنونم ازتون
  • ✿✿سرباز شیعه✿✿
  • متشکرم
    پاسخ:
    خواهش
  • دخیـ گمشدهـ
  • عااااالی
    پاسخ:
    ممنونم
    خیلی جواب میده من امتحان کردم که میگما:)
    پاسخ:
    آره واقعا
    ممنونم
  • 💕 پسر خوب 💕
  • امتحانش نکردم ولی منم برا خودم روشایی دارم
    مثل نوشتن و فکر کردن به آینده ی بهتر
    پاسخ:
    فکرکردن به آینده ی بهترخوبه
    امااین کاربراآرام کردن دله
    منم چنین کاری رو میکردم هر شب قبل از خواب برای یه مخاطب خاص می نوشتم 5 تا دفتر پر کردم اما الان یه مدتیه ننوشم.خیلی تاثیر خوبی میذاره خیلی...
    به امید روزهای خوب و قشنگ.:)
    یاعلی
    پاسخ:
    برامخاطب خاص؟
    نه من برادل تنگم مینویسم
    حالاگاهی برامخاطب خاصم میشه وگاهی هم نه
    امادرکل موثره
    ممنونم ازتون
  • زهرا بهرامی صدر
  • عزیزم
    پاسخ:
    :)
    ممنونم
    آفرین
    من همین الانش سه چهار تا سالنامه رو یه جا نکه داشتم که قبلا پرش کرده بودم
    اتفاقا الان نگاه کردن بهش برام مفیده
    میبینم چه چیزایی اون وقتا برام دغدغه بوده و الان چ حسی نسبت بهشون دارم

    خلاصه که خیلی کار عالی این هست اینکار
    پاسخ:
    آره واقعاکارخوبیه
    آدم واقعاآروم میشه
    اماوقتی من دوباره میخونمش ناراحت میشم بخاطرهمین ترجیح میدم که دوباره نخوندمش
    سپاس گذارم ازشما
    :/
    پاسخ:
    ممنونم
    حتما امتحان میکنم الهه جان :)

    پاسخ:
    آره امتحان کن
    کارخوبیه
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالی بود
    ممنونم
    پاسخ:
    ممنونم
  • ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
  • درود
    این کارا
    حکایت کاراهاییست که بسیاری از آدم ها تو بلوگفا انجام میدادند
    هرچند همین الان هم هستند آدم هایی که اینکارو بکنند

    اما با همه این وجود روشی بسیار عالی و مؤثر هست و خواهد بود
    امتحانش ضرر نخواهد داشت ...
    ممنون بانو
    سربلند و پیروز باشید !
    پاسخ:
    سلام
    بله این کارخیلی موثره
    رومن یکی که جواب داد
    من زودآروم نمیشم امابااین کارخیلی زودآروم میشم
    اینطوری کسیم نیس که حرفاموبه اینواون بگه
    ممنونم بابت حضورتون

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.