بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

خوبه من چههههههههه؟

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

خوبه من چه که ذهنم آپ نمیشه؟

هی شبامیشینم توبالکن

هی فکرمیکنم که خداچی بنویسم تووبم؟

اماافسوس

حتی یه کلمه هم یادم نمیاد

خب حالاچیکارکنم یادم نمیاددیه!

اگه غربزنی دارت میزنم
  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۷)

زیادفسفرنسوزون خواهر!خودش میادایشالا!
پاسخ:
چشم
ممنونم
به نظرم اگر بتوانی تجربه ها و زیبایی های اخلاقی را که در کنارت می بینی بنویسی اونوقت از الآن هم وبلاگت قشنگ تر می شه ...
پاسخ:
تجربه؟
نمیدونم
فکرمیکنم
ممنونم بابت کمکتون
بزن تو سرش میاد :دی  
پاسخ:
خخخخخخخخ
حتماپیشنهادخوبیه
ممنونم
دقیقا شده حال چند روز پیش من!!!
چقدر فکر کردم تا اخرش پست کوچه بن بست رو گذاشتم...
امان ز این ذهن های شلوغ...
راستی اگه شبا زیاد بیدار بمونی من میام و یه صبح بخیر
میگماااا!!!
زود بخواب..خخخخ
پاسخ:
خخخخخ
چیکارکنم فکرمشغوله نمیشه بخوابم
ازت ممنونم
  • ژله پرتقالی
  • کندر بخور یادت میاد :)))
    شوخی کردم ول کن بابا زندگیتو کن همچین مهم نیس
    پاسخ:
    خخخخخ
    چشم
    ممنونم
    منم نمیدونم چیزی کامنت بزارم.....................................
    پاسخ:
    خخخ
    هرچی بخوای بذار
    در این موقع ها دوبیتی های اهل بیتی بذارید..
    پاسخ:
    دوبیتی اهل بیت؟
    آره واقعا یهویی میاد
    واسه من این یهویی روزی چند بار اتفاق میفته :/
    حخخخ
    پاسخ:
    خخخخخ
    واس منم گاهی این یهوییازیادمیان
    وقتیم که نمیان دیه نمیان
    به پشت بخواب
    وحی میشه بهت
    پاسخ:
    نه آجی نگارنمیشه
    البته بعضی موقع هانمیشه
  • علی محمدرضایی
  • یهویی میاد  زمان و مکانم نمی شناسه
    پاسخ:
    آره
    ممنونم
    مثل من ننویس
    خودتو خلاص کن
    پاسخ:
    چشم
    ممنونم
    دقیقا :/
    پاسخ:
    خخخخخ
    ممنونم
    ما هم اصولا یه هویی نازل میشه بهمون:)
    موفق و مانا باشی عزیزم
    یاعلی
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ
    مرسی

  • رفیق خاموش
  • یهویی میاد  زمان و مکانم نمی شناسه :)
    پاسخ:
    بله
    همینش بده دیه

    برای نوشتن توی وب باید خودش بیاد...
    فکر نکن...یهویی میاد...
    ؛)
    پاسخ:
    همین مشکله دیه
    وسط خوابم نصفه شب یادم میاد
    منم چون اون لحظه خواب آلودم
    حوصله ی یاداشت کردنشوندارم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • میاد زیاد نگران نباش
    دلتو بده به خدا خود خدا برات می نویسه
    پاسخ:
    عجب حرفی گفتین
    ممنونم
  • ♥سرباز شیعه♥
  • بی خیال

    انقدر ارزش نداره


    خودتون رو درگیر نکنید
    پاسخ:
    بله بیخیال
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.