بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

تاحالادقت کردین؟؟؟

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ

تاحالابه این دقت کردین که

تابرادخترا یه خواستگارپیدامیشه

سریع به فکرادامه تحصیل میوفتن؟

پسره:خانوم جان بامااردپاچ میکونی؟

دختره:وای مامانمواینا

من قصدادامه تحصیل دارم

تام دکترمهندس نشم تن به ازدواج نمیدم

پسره:به درک بمون تاموهاتم مثل دندونات سفیدشن

منوباش که خواستم همراهیت کنم بمون دکترمهندس شو

خودافظ

  • الهه سوداگر

نظرات  (۷)

گذشت اون زمانا!حالا دخترا دم به ساعت منتظرن که سروکله شاهزادهه با اسب شفید پیدابشه!!!
پاسخ:
خخخخ
نه اصلانم این شکلی نیس
  • رفیق خاموش
  • نه دقت نکرده بودم خخخخخ
    پاسخ:
    خخخ
    پس ازاین به بعددقت کن
    ممنونم
  • دخیـ گمشدهـ
  • خخخخخ
    پاسخ:
    ممنونمممممممممممممم
    لایک
    پاسخ:
    ممنون
    ://///
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    مرسی
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • :|
    پاسخ:
    مرسی
    ممنون
  • علی رحمانی پور
  • اون قدیما بود
    الان دیگه اینجور نیست
    در ایران شوهر غنیمت است  ،  خخخخخخخخ
    پاسخ:
    اصلنم غنیمت نیس
    ممنون

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.