بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بذاربیام پابوست

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ

دلم هواتوکرده

دلت هوای منونکرده؟

گاهی به اون کبوتراحسودیم میشه

میگم ای کاش من جای اونابودم

اماحیف

امام رضا

دعوتم کن

نه تنهامنو

دل اونایی روکه هواتوکرده دعوتشون کن

بذاربیام پابوست...

 

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۱)

  • مدیر سایت
  • واقعا تصویر زیبایی قرار دادید....
    موفق باشید





    پاسخ:
    ممنونم
    همچنین
  • رفیق خاموش
  •  هر وقت دلت هوایی بشه یعنی آقا طلبیدتت

    قست شد رفتی دعا یادت نره
    پاسخ:
    چشم
    اگه قسمتم شدرفتم دعاتون میکنم
    امتفک نکنم به این زودیابرم
    :(
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا


    پاسخ:
    السلام وعلیک
    ممنونم
  • سید رضا حسینی
  • هی روز گار 

    سلام 

    دلم هوای اقامو کرده ! 

    شاید بگم تنها جایی که با خودم تنهام حرم امام رضاست ! دلت نمیخواد چشم بکنی اما یه بار خوابم برد اونجا تقریبا نزدیک صحن حدود نیم ساعت عجب خوابی بود شیرین ترین خوابم !

    یه بارم کوچیک بودم توی صحن جامع اون فرشای مقدس و مبرکش زیر چادر مادر خوابم گرفت ! 

    فکر کن چقدر شیرینه که یادمه !! 

    یا علی بن موسی الرضا ... انتظار انتظار
    پاسخ:
    خخخ
    شماکه کلااونجاخوابتون برده
    اماانتظاربرای دیدنش شیرینه
  • نـــای دل
  • عالی بود..

    اللهم ارزقنا حرم...
    پاسخ:
    ممنونم
    کاش میشد برم..
    پاسخ:
    ای کاش میشد
    ایشالاکه توام میری
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • :))
    خدا قسمت هممون کنه..
    پاسخ:
    آره
    ایشالا
  • سرباز شیعه
  • اخ گفتین

    اسلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    پاسخ:
    انگارتنهامن نبودم که هواشوکردم
    اسلام علیک
    ممنونم
  • علی رحمانی پور
  • به به
    دلم هواشو کرد
    انشالله دست جمع بریم
    پاسخ:
    ایشالا
    ممنونم
    وای امام رضاااااا
    پاسخ:
    توام دلت میخوادبری؟
    ایشالاکه میری
    ممنونم
    دل همه هواشو کرده :(
    پاسخ:
    آره واقعا
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.