بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نمیدانم چرا؟

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ

 

  • نمیدانم چرا؟

  • اماباوردارم که انسان بایددشمنانش رانزدیک ترازدوستانش به خودش نگه دارد

  • نمیدانم چرا؟

  • اماباوردارم که گاهی همین دشمنی هاتبدیل به دوستی های ناگسستنی میشوند

  • نمیدانم چرا؟

  • الهه سوداگر

نظرات  (۷)

  • شکوه شب وروز
  • دربرخی ازمواقع حرف شماصحیح است
    وفکرمیکنم علتش اینه که شایدهنوزدوست ودشمن روتشخیص نمیدیم
    البته نظرمنه
    پاسخ:
    نمیدونم شاید
    شایدبخاطراینه که من زوداعتمادمیکنم
    منم نمیدونم...
    پاسخ:
    خخخخ
    منم ندونم پس ازکی بپرسم؟
  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیباست
    پاسخ:
    ممنون
    :/
    :)
    پاسخ:
    ممنونم
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • دربره همین نمی دونم چرا من یک پست دارم:))
    پاسخ:
    ندیدمش
    سلام
    پایگاه تیه برای مطالعه در زمینه اعتقادی، اجتماعی و دشمن شناسی است.
    لینک داده شده در ارتباط با بحث شیوه برخورد حضرت امیر بادشمنان خویش است
    بد نیست به سایت ما بیایی
    منتظرت هستیم

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم سرمیزنم
  • 💕 پسر خوب 💕
  • واقعاً چرا؟؟!
    پاسخ:
    نمیدونم چرا؟

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.