بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

غرور

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۵ ب.ظ
  • اگه کسی روواقعادوسش داشته باشی

  • نبایدبراش غرورخرج کنی

  • برای اوج گرفتن رابطه بایدغروروزیرپای همدیگه بذارین

  • بایدغروروزیرپای عشقت بذاری تاعشقتون اوج بگیره

  • این کارباعث سربلندی هردوتاتون میشه

  • امتحانش کنیدضررنمیکنید

  • اگه برای عشقتم مغرورباشی

  • عشق بینتون ازبین میره

  • باکله میخورین زمین

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۳)

  • رفیق خاموش
  • کاملا درسته 

    غرور آدمو با کله میزنه زمین 
    پاسخ:
    آره حالاچه برای عشقت باشه چه برای دیگرون
  • raha ــــــــ
  • تو و او هر دو دو خط موازی هستید....

    وقتی به هم میریسید که یکی از شما بشکند....

    اگر دیدی شکستی ولی باز هم بهش نرسیدی...

    بدون اونم برای یکی دیگه شکسته....
    پاسخ:
    ماخیلی وقته برای هم شکستیم
    نه من برای دیگری شکستم نه او
    ماهردوبرای هم میشکنیم
  • علی رحمانی پور
  • لایک
    پاسخ:
    ممنونم
  • نشسته خنده
  • چه قالب قشنگی؟؟؟؟
    پاسخ:
    قشنگ نیس؟
    چرابراش علامت؟گذاشتی
    خیلیم خوشگله رزم داره اونم رزقرمز
  • (ک) (شباهنگ)
  •   آفرین به شما..
     بسیار خوب بود..
    پاسخ:
    ممنونم
    اوهوم درسته
    پاسخ:
    آری
    ممنونم ازحضورتون
    من نمیدونم غرور دارم یا نه... البته از نظر بقیه!
    از نظر خودم اصلا مغرور نیستم :|
    دنبال که فکر میکنم جعبه دنبال کنندگانت نیس که بشی
    ولی لینکت میکنم :)
    خوشحال میشم به وبم سر بزنی
    ممنون ^_^
    پاسخ:
    عه ببشین نمیدونستم جعبه ی دنبال کنندگانم نیس درستش کدم
    خوهمه ازنظرخودشون مغرورنیستن
    البته گاهی دیگرونم اشتب میکنن جدی نگیر
    عالی بود
    پاسخ:
    ممنونم
    لایک
    پاسخ:
    ممنونم
    گاهی هم باید غرور رو حفظ کرد تا نشکنی
    پاسخ:
    براعشقت نه
    عشقی که واقی باشه نیازی به حفظ غرورنداره
  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیباست
    همیجوریه که گفتین
    ممنون برا حس زیباتان
    پاسخ:
    ممنونم بابت تعریفات
    وممنونم بخاطراینکه خوندینش
    ایم...
    پاسخ:
    ممنونم ازتون
    وبلاگ قشنگی دارید. هم مطالبش و هم قالبش
    پاسخ:
    ممنونم یک دوست
    نظرلطفته

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.