بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

شراب عشق

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۵ ب.ظ

شراب عشق رانوشیدم

ومست لبانش شدم

عاشق وشیدای چشمانش شدم

سرگشته وحیران آغوشش شدم

من لیلای مجنونم شدم

  • الهه سوداگر

نظرات  (۵)

  • شکوه شب وروز
  • ان شاالله به سلامتی
    دست وجیغ وهورا

    پاسخ:
    هوراااااااا
    ممنونم
  • طاها میرویسی
  • قشنگ بود :)
    پاسخ:
    ممنونم
  • (ک) (شباهنگ)
  • ...همیشه واقعا لیلی و مجنون باقی بمانید..
    پاسخ:
    مرسی
    +++
    پاسخ:
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • مبارکتون باشه
    زیباست
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.