بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

عشق ونفرت

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ

عاشق که شوی دوست داری

کل زندگیت رابه پایش بریزی

امااگرمتنفرشوی دوست داری

کل زندگیش رابگیری

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۶)

  • ....مسعود ....
  • ممنون
    پاسخ:
    ممنونم
  • رفیق خاموش
  • زندگیتون سرشار از عشق نه نفرت


    پاسخ:
    گاهی نفرت خودبه خودی به وجودمیاد
    تضاد خیلی خوبی بکار برده بودید
    پاسخ:
    ممنونم
    متنوهمین متضاداخوب وادبیش میکنن
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • دقیقا
    پاسخ:
    بعله
    ممنونم
    قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنونم
  • (ک) (شباهنگ)
  • من متنفر شدم..
    ولی راضی نیستم زندگی کسی را بگیرم..
    فقط به خدا واگذار میکنم..
    پاسخ:
    اینی که میگی به خداواگذارش میکنم
    خداخودش خوب میدونه باش چیکارکنه
    ممنونم
  • نشسته خنده
  • خدارو شکر که عاشق (از اوناش) نیستم 
    و این چیزا رو نمیفهمم 
    کلاً عشقتون مبارک
    پاسخ:
    ممنونم
    فقط ببخشیدعاشق ازاوناش چیه؟
    عالی بود..
    پاسخ:
    ممنونم
    زیبااا
    پاسخ:
    ممنونم
    یه عاشق واقعی هرگز زندگی معشوقشو ازش نمیگیره،اصلا ازش متنفرنمیشه که بخواد این کارو بکنه،به جاش برا خوشبختیش دعا میکنه!!!
    پاسخ:
    من نگفتم عاشق
    عاشقاکه کلافرق فوکولن
  • ....مسعود ....
  • واقعا همینه ،اگه زندکی افراد دست مردم بود هیچ کس زنده نبود
    پاسخ:
    خخخ
    بله
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • باحال بود
    خیلی باحال بود
    پاسخ:
    ممنونم
    زندگیت  دیگه خراب که میشه ولی میشه   تحمل کرد
    پاسخ:
    عه وابراچی بایدخراب شه؟
    آدم عاشق زندگیش خراب نمیشه
    شکوفامیشه
  • سیّد محمّد جعاوله
  • باحال بود
    خیلی باحال بود
    پاسخ:
    ممنونم
    چه قشنگ...
    پاسخ:
    ممنونم
    نخیر اگه عاشقش باشی  براش بهترینارو ارزو میکنی
    پاسخ:
    خب اونو که آرزومیکنی
    امازندگیتم براش میدی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.