بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

الان درکش میکنم

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ب.ظ

وقتی13-14سالم بودهمیشه آرزومیکردم که زود17-18ساله شم

یادمه اون موقع وقتی این حرفوگفتم

یکی بهم گفت:بابزرگ ترشدنت مشکلاتتم بزرگ میشه،17-18سالگیم مثل همین سالای زندگیته

تنهابااین تفاوت که جسمت بزرگترمیشه وعقلت روشن ترومشکلاتتم بزرگ وبزرگترمیشن

اماروزای سال مثل قبل میمونن وهیچ تغییری نمیکنن

من اون موقع نفهمیدم که بهم

چی گفت معنی گفتشونفهمیدم

الانه که میفهمم چی بهم گفته

الان درکش میکنم

 

  • الهه سوداگر

نظرات  (۹)

معلومه بابا!!!دوران کودکی ادم بهترین دورانه!فکر هیچی نیستی!جزخوردنو خوابیدنو بازی کردن!ولی همین که بزرگوبزرگترمیشی،ای دادبیداد میشی!!!
پاسخ:
آره دقیقا
چه میشه کرد جلوشو نمیشه گرفت بخواییم یا نه بیشتر میشه
پاسخ:
لامصب این سنه هی میره بالاهمش
  • ....مسعود ....
  • من این ارزو رو نکردم
    پاسخ:
    ولی من کردم
    بزرگترین آرزوم بودش
    :(
    پاسخ:
    :)
  • سیّد محمّد جعاوله
  • دقیقا
    و هر چه آدم بزرگ تر بشه و بیشتر فکر کنه بیشتر غمگین می شه

    خوب بود ممنون
    پاسخ:
    آره
    ممنونم
    ((:کاش بزرگ نمیشدیم
    پاسخ:
    ای کاش اماشدیم
    دقیقا همین طوره بزرگ که میشی سردرگم میشی دنیا برات کوچیک میشه ...
    پاسخ:
    آره
    هرچه قدکوچیک اونقددنیات بزرگ
    واقعآ همینطور بود ...
    فکر میکردیم ، همه چیز تو سن بالاتر ، 24-25 سالگی برامون رقم میخوره ....
    توی اون سنه که پلیس میشیم ، خلبان میشیم ، دکتر میشیم و ....

    ولی حالا که به این سن رسیدم دیدم نه ...
    تو این سن خبری نیست ...
    پاسخ:
    آره واقعاخبرهست
    اماخبرای خوب نیس
  • طاها میرویسی
  • نه من این آرزو رو نخواهم کرد
    چون میبینم که 9-10 سالگیم بهتر بوده :(
    پاسخ:
    آره واقعاده نه سالگی بهتربوده

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.