بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

تنها

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ب.ظ

تاحالاخودمواینقدتنهاندیده بودم

دم عیده همه آرزوی سلامتی میکنه امامن...

امامن چی؟

زانوی غم بغل گرفتم ویاگریه میکنم

یاآرزوی مرگ میکنم

یا...

دوستانم کنارم نیستن

نه دوستان مجازیم کنارمن نه دوستای واقعیم

من تنهاااااااااااااام

  • الهه سوداگر

نظرات  (۷)

Gorgeous coat and it obviously was MEANT for you!! and with a LUREX masv-diiine!!Baxtard Jewelry??? LOLOLOL Is this a british thing????I'll have to check that book out--I could see you sporting several of the things you gave us a sneak-peak of!!
:)
سلام وبت خیلی خوبه . اگه دوس داشتی میتونی منو به نام آقابزرگ لینک کنی بعدش بهم خبربدی تاباچه نامی لینک کنمت .مرسی
عزیزم افکار منفی رو از خودت دور کن
ما پیشتیم
پاسخ:
ممنونم
عه:| عاغا من یکی که هستم...
پاسخ:
پس همیشه باش
مرسییییییییییییی
وقتی خدا هست تنهایی معنا نداره ایشالا سال جدید دیگه از این تنهایی که توش گیر کردی خبری نباشه :) سال نو مبارک
پاسخ:
ممنون سال نوی شمام مبارک
  • (ک) (شباهنگ)
  •  منم در غربت تنهای تنهام....
    منم همان آرزوی شما را دارم ..مرگ..
     ولی شما هنوز خیلی جوان هستید...نا امید مباشید لطفا..
     عیدتون مبادک...شاد وسرافراز باشید..
     
    پاسخ:
    عیدشمام مبارک
    ممنون بابت کام

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.