بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

معین-الهه ی ناز

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۵۷ ب.ظ

  1.  

 

 


بذایکم پارتی بازی کنیم دیه
دلموبه این شادکنم که یکیم ی ترانه ب اسم من خونده

heartyeslaughlaughwink

 

 

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۴)

بله!!!منم شعرالهه نازو خیلی دوس دارم!مخصوصا با صدای استاد بنان!آدم میره تو فاز عشقوعاشقیای قدیم!!!
پاسخ:
خخخ بله
A bit suresirpd it seems to simple and yet useful.
نرگسم مث امیر تبلیغاتیه اصن طرف وبتو ندیده ون خونده نظرو از طریق ربات ارسال کرده
عیدت مبارک به بلاگ من هم سری بزنید
سلام
وبت عالیه
به وب منم سر بزن
اگه دوس داشتی منو لینک کن عزیزم
arcashop.ir
لایک
سلام عالیه
خوشحال میشم به منم سری بزنی و دنبال کنی
اهنگش قدیمیه یکم
ولی بی نظیره
پاسخ:
اره

  • رفیق خاموش
  • سلام:خوشمان آمد:)

    قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنون

  • (ک) (شباهنگ)
  • خیلی قشنگ بود ..
    مثل اسمت..عالی
    پاسخ:
    ممنون
  • مهدیس سپهری
  • اهنگ قشنگیه
    پاسخ:
    مرسی
  • سید رضا حسینی
  • اخ ... چقدر این اهنگ رو دوست دارم 

    باااااااز 
    ای الهه ی نااااز 
    با دل من بساااااز
    پاسخ:
    واقعا؟
    منم دوس دارم چون به اسم خودمه
  • محمدرضا گلزاری
  • عالی
    پاسخ:
    ممنون

  • حامد پروینی
  • واقعا آهنگ زیبایی هست - ممنون از شما بابت سبب تجدید خاطره
    پاسخ:
    خواهش

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.