بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

فقط چهارروزدیه...

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۹ ب.ظ

فقط چهارروزتاتولدضامن آهو،اماغریب ماشیعیان مونده

ای ضامن آهوضامن مام شو،شفاعتمون کن

امام رضاازت میخوام تمام اون کسایی که چشم به دعوتت دارن رودعوت کنی به بارگاهت

همه ی اونایی که وقتی اسم حرمت میاددلشون میلرزه

چشاشون پره اشک میشه

امام رضاواسطه شوازخداوندبخواه که مریضان روشفابده

شباهنگم خوب شه

دوباره برگرده بین ماوخانوادش

دل عاشقان حرمت زیارتت رامیخواهد

بطلب به بارگاهت یاعلی ابن موسی الرضا

یاامام رضا

  • الهه سوداگر

نظرات  (۲۳)

آمیییییییییییییییییین!!!
پاسخ:
آمین
ممنونم
ممنون
پاسخ:
خواهش
ان شاالله قسمت بشه ما هم بریم مشهد
پاسخ:
ایشالاقسمت میشه
ممنونم بابت حضورتون
امین امین ایشالا همه اش براورده میشه:))

پاسخ:
ایشالا
ممنونم بابت آمین گفتنت
وممنونم که وقتتوبرام گذاشتی
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • ان شاءالله میطلبد
    پاسخ:
    ایشالا
    ممنونم
  • คຖē Şhērlฯ
  • گویند دل ز عشق تو برگیرم!

    ای دریغ!

    کاری که خود ز دست من و دل نمیرود!

    محمدرضا شفیعی کدکنی
    پاسخ:
    عالیه
    ممنونم
  • عمار رهبرم
  • الهی امین
    پاسخ:
    ممنون
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • یا امام رضا
    پاسخ:
    یاامام رضا
    ممنونم
    یا ضامن آهو
    پاسخ:
    ممنونم آجی نگار
  • علی محمدرضایی
  • مطلب خوبی بود.
    امیدوارم که امام رضا من روهم بطلبه
    من برای ۱۱شهریور هتل رزرو کرده ام اما یک اتفاقاتی  برام افتاده که شاید نتونم برم.
    امیدوارم که منو طلبیده  باشه
    پاسخ:
    ایشالاکه بتونی بری
    چون تا11ش خیلی مونده
    ایشالاتااون موقع حل بشه
  • رفیق خاموش
  • سلام:کاش امام رضا بطلبه دلم بدجور هواشو کرده 
    پاسخ:
    سلام
    ای کاش
    منم دلم هواشوبدجوری کرده
    ای کاش همه ی عاشقانشودعوت کنه
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام
    .
    .
    پیشاپیش تبریک میگم
    پاسخ:
    ممنونم
    ان شااالله...
    پاسخ:
    ممنونم
  • یـک مـعــلـم . .
  • سلام :)
    زیارت حرم بهشتی امام رضا،روزی ِهمه مون . .
    ان شاء الله^ـ^
    دعامی کنم به همه ی آرزوهاتون برسین . .
    آمین . .
    پاسخ:
    ممنونم
    بطلب تا که فقط سیر نگاهت بکنم...
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    عجب
    التماس دعا
    مرسی
  • ♥سرباز شیعه♥
  • ممنون

    خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    ممنونم
  • مریم بانو ...
  • مرسی از حضورت دوست خوبم :)

    انشالله امام رضا مارو هم قابل بدونه بطلبه 
    پاسخ:
    خواهش
    ممنونم ممنونم که بم سرزدی
    ایشالاکه قبئلمون کنه
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • کاش بطلبه..
    چقد دوسش دارم اخه..
    پاسخ:
    کاش
    ایشالاکه میطلبه
    منم دوسش دارم
    ممنونم
    یا امام رضا
    ما رو هم بطلب ...
    پاسخ:
    آمین
    ممنونم
    دل من هم امام رضا را می خواهد...
    پاسخ:
    ایشالاکه بری
  • سیّد محمّد جعاوله
  • ++++++++
    پاسخ:
    ممنونم
  • مریم بانو ...
  • سلام وب خوبی دارید 

    خوشحال میشم به وبم سر بزنید آپ کردم :)
    پاسخ:
    سلام
    بله حتمامیام
    ممنونم
    یا امام رضاااااااااااا
    پاسخ:
    یاامام رضا
    ممنونم بابت حضورتون

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.