بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

خدایاتوخیلی خوبی که لایکمون میکنی

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۷ ب.ظ

خدایامن فهمیدم که

تواین دنیاتایکی رولایک نکنی لایکت نمیکنه

اماتوچه لایکت کنیم وچه لایکت نکنیم

لایکمون میکنی

خدایالایکای توبی منتن

لایکای تومنتظرلایکای دیگرون نیس

لایک میکنی بدون اینکه منتظرلایک ماباشی

دوست دارم خداااااااااااا

yes

  • الهه سوداگر

نظرات  (۹)

بله کاملا درست می فرمایید!!!
پاسخ:
ممنونم
👍👍👍👍
پاسخ:
مرسی
  • ♥سرباز شیعه♥
  • ممنون و متشکر


    افرین

    حتما به ما سربزنید


    به ماهم سر بزنید:
    پاسخ:
    ممنونم
    حتماسرمیزنم
    دستمو ول نکن خدا
    پاسخ:
    گل گفتی
    ممنون
    دوست دارم خدا :))))
    پاسخ:
    منم دوست دارم
    ممنونم
  • علی رحمانی پور
  • لایک
    پاسخ:
    ممنونم
     اره واقعن این دنیا همش منته ..

    دوستت داریم خدا :)
    پاسخ:
    آره ازسرش گرفته تانوکش همش منته
    منم دوست دارم خداجونم
    ممنونم
    خیلی قشنگ گفتی :)
    پاسخ:
    ممنونم آجی جونم
    سلام
    بسیار عالی
    پاسخ:
    سلام
     ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.