بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

کما

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ب.ظ

دلم میخوادبرم کما

مدتی تواین دنیانباشم

وقتی به هوش میام همه چیز فرق داشته باشه باقبل

وقتی به هوش میام همه چیزبرام تازه باشه

هیچ خاطره ای از گذشته به یادم نیاد

دلم میخوادبرم کما

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۵)

آدم وقتی یکیو داره که عاشقشه،دیگه چه نیازی داره بره توکما؟!حرفا میزنیا خواهر!خداشفات بده!!!
پاسخ:
آمین
آره واقعاچه نیازی هست؟
فراموشی هم مثل کما می مونه ... میشه فراموش کرد سخته ولی شدنیه :)
پاسخ:
اون کاری که هرگزمن نمیتونم انجامش بدم هرچی روبه ظاهرفراموش میکنم

  • رفیق خاموش
  • به دلت بگو نخواد
    پاسخ:
    دلم نخوا
    میگه نمیشه
  • ....مسعود ....
  • می توان دنیا را تغییر داد در همین از و از خود 
    پاسخ:
    اره میشه تغییرش دادامابه تنهایی نه
  • الهه ولی نژاد
  • سرگرم باش...بیکار نشو..نمیدونم مشغله ی ذهنیت چیه خواهرم...ولی فکر و خیال پیر میکنه پیرررررررر ....من در عرض یه سال چند تا مسئله برام پیش اومد الان زیر چشام یه مقدار گود رفته(البته شاید زیادی حساس شدم از قبل بوده اینجوری یا اصن نیست) ولی خلاصه نذار فکر مشغولت کنه:)
    پاسخ:
    من کلاآدم سرگرمیم
    ولی راس میگی فکروخیال آدموپیرمیکنه
    بانو هایده میفرمایند که «زندگی هنوز خوشگلیاشو داره»!
    پاسخ:
    زندگی هرچه قدم سختی داشته باشه بازم زیباست
    آخ گفتی
    پاسخ:
    توام؟
    منم دقیییییییییقا یه زمان نصبت طولانی همین ارزو رو داشتم
    باید روزگار سختی باشه
    یادتون نره که "بعد از هرسختی اسانیست" :-)
    به امید خدا که هرچی زودتر "آسانی" میرسه
    پاسخ:
    میدونم بعدهرسختی آسانیست
    منم منتظرهمینم
    گاهی منم به کما رفتنو آرزو میکنم

    اما فقط گاهی 
    پاسخ:
    اماگاهی لحظات شیرین مانع این آرزومیشوند
  • ـــــ هادی ـــــ
  • تصمیم های احساسی
    پاسخ:
    :)
  • ـــــ هادی ـــــ
  • تصمیم های احساسی
    پاسخ:
    آره همینطوره
    ممنونم
  • طاها میرویسی
  • :))))
    یاد اون جوکه افتادم که ظرف اسمش کاظم بود چیز میکرد خوابید بیدار شد رفت آینده خواست چیزی بخره پول داد فروشنده گفت اِ این پول مال زمان کاظم چیزوعه :)))
    حالا تو هم بری کما شاید تازگیا خوب نباشن!
    پاسخ:
    خخخ اون جوکه
    منم دلم میخواد
    پاسخ:
    نه خدانکنه
    من فقط دلگیربودمبراهمین نوشتم
    ارزومه
    پاسخ:
    آجی خدانکنه من دلم گرف نوشتم اماتودیه چرا
  • سیّد محمّد جعاوله
  • این دیگه چی بود؟
    کما واسه چی؟
    یعنی اینقدر زندگیت بده
    پاسخ:
    نه زندگیم بدنیست
    اصلنم بدنیست
    زندگی من مثل زندگی ملکه هاست
    اماامروزدلم گرفته
    ولی دوس دارم گذشته روفراموش کنم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.