بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

عشق چیزی نیس که...

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ

عشق چیزی نیس که ازاینواون یادبگیری

یاعشق اینونیس که بری سرکلاس بشینی

ومعلم بگه وتویاداشتش کنی وبعدحفظش کنی

عشق خودش ازدرونت شعله میکشه

وجودتوباخودش یکی میکنه

بدون عشقت میشی پوسته ی بی دانه،پوسته ی سبکی که به سازبادمیرقصه

عشق سنگینت میکنه

طوری که باهرسازی نرقصی...

 

  • الهه سوداگر

نظرات  (۲۰)

کاش عشقى وجود داشت و کاش حرفات درست بود 
پاسخ:
عاشق نشدی؟
عشق!!:)
پاسخ:
آره عشق
 خیلی زیبا و عالی...
 بانو الهه اولا بسیار سپاسگزارم از محبتتون و اینکه همیشه جویای حال بنده 
بوده اید..ببخشید که نتوانستم به موقع خدمت برسم..
پاسخ:
ممنونم
وظیفه بود
خوشحالم که دوباره سرحال میبینمتون
امیدوارم همیشه تنتون سالم وسرحال باشه
تقریبا باهات موافقم
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
ممنونم
کاش عشق واقعی رو درک کنیم 
پاسخ:
کاش
سپاس گذارم
  • ♥سرباز شیعه♥
  • ممنون
    پاسخ:
    خواهش
    ممنونم ازبابت حضورتون
    عشق = کشک
    پاسخ:
    نه دیع
  • 💕 پسر خوب 💕
  • ...
    چه خوش خیال بودم ...
    که همیشه
    فکر می کردم
    در قلب تو
    محکومم
    ... .....به حبس ابد!!
    ... به یکباره جا خوردم ......
    وقتی
    زندان بان
    برسرم فریاد زد
    هی...
    تو ...

    آزادی!
    .
    .
    .
    و صدای گامهای
    غریبه ای که به سلول من می آمد . . .
    پاسخ:
    اوووووووووووووووووووووووو لایک
  • علی محمدرضایی
  • موافقم
    پاسخ:
    ممنونم
    از نظر من عشق یعنی من نباشم که تو باشی!!!
    پاسخ:
    ینی چی؟
    من که نفهمیدم
    زیباست...
    پاسخ:
    ممنونم
  • 💕 پسر خوب 💕
  • چشمام از گریه درد میکنه نه خوندن مطالب زیبای شما
    پاسخ:
    مردگریه نمیکنه
    عشق میدونید چیه؟
    همون حرصه
    همون طمعه
    به طرفتون که برسید تبدیل به دوست داشتن معقول میشه
    وقتی نباشه عشق معنی میده
    مثل گشنگی میمونه
    شما نمیتونی بگی من گشنمه و ماکارانی میخوام و اگه دو تا قابلمه ماکارانی بخورممم بازم ماکارانی رو میخوام
    سیر بشیم حل میشه
    من خودمو کشته بودم که وای عشق و اخ عشق و ...
    الانم از زندگیم ناراضی نیستم
    ولی امروز ماهیت کلمه رو شناختم


    بازم شاید من اشتباه میکنم
    نمیدونم
    پاسخ:
    نه عشق ساده تبدیل به دوس داشتن ساده میشه
    عشقی که ساده نیس
    ینی عشقه دوطرفه،عشق زیاد هرگزتبدیل به دوست داشتن ساده نمیشه
    اگه هم پیربشی بازم راضی نمیشی عشقت یاهمسرت رنج ببینه چراکه عاشقشی خیلی زیاددوسش داری
    عشق هرگزبه اون معنی نیس که شمامعنیش کردین
    عشق اگه واقعاعشق باشه تاآخرعمرباهاته وهرگزسردنمیشه
    عالی بودددددد::))))
    پاسخ:
    ممنونم
    عشق با آدم یکی میشه

    موافقم

    پاسخ:
    آره
    مرسی
    عه عروسک شما هم برداشتن ؟
    کی عروسک اینو برداشته  :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    عروسک چیه؟؟؟؟؟؟؟
    نه کسی به عروسکام نمیتونه دس بزنه
    عروسکامومیدم به دخترم
    عه عروسک شما هم برداشتن ؟
    کی عروسک اینو برداشته .
  • 💕 پسر خوب 💕
  • اوووووووووووووووووووووووووووف
    چه دقیق و عالی
    دست شما درد نکنه واقعاً
    پاسخ:
    خواهش
    چشای شمام دردنکنه که وقت گذاشتین
    عالیه کاملاباهات موافقمممممممممم
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.