بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ازپشت شیشه نبین

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ

چهره راازپشت شیشه هامبین

عکس پشت شیشه هاراست نیست

باطن وظاهرعکس هایکی نیست

رنگ صورت هاراست نیست

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۹)

  • کارشناس پارت
  • الهه درود
    مطلب ازپشت شیشه نبین شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.com
    اینم شماره تماسمون:
    02188756411

    پاسخ:
    ممنونم
  • علی رحمانی پور
  • عالی
    پاسخ:
    ممنونم
    زیییییییبااااااااا بوووووووود
    پاسخ:
    ممنون
    بله بله کاملا درست سروده اید!!!
    پاسخ:
    ممنونم
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • عالی
    پاسخ:
    ممنون
  • คຖē Şhērlฯ
  • نَــپُرسْ اَز نَبْــوٌدَنَـمْ...
    اِیْـنْ رِوزْهٰا خُـودَم✋
    هَــمْ بِـه طَـرْزِ عَـجِیبْی مُــزاحِـمِ خُـوْدَمْ هستم
    پاسخ:
    لایک داری بابا
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • بی نظیر بود
    پاسخ:
    ممنونم
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • بسیار زیبا :)
    پاسخ:
    ممنونم
    واقعا .. :)
    پاسخ:
    :)
    ممنونم
    :)
    پاسخ:
    ممنونم
    تشکر + لایــــــــــــک
    پاسخ:
    خواهش
    ممنونم
    لایک...
    پاسخ:
    ممنونم
    عااالی 
    پاسخ:
    ممنون
    بله ، حالا کیه که باور کنه اینطوریه
    پاسخ:
    آره واقعاکیه باورکنه؟
    جالب ...
    پاسخ:
    ممنونم
  • ♥سرباز شیعه♥
  • افرین

    ممنون
    پاسخ:
    ممنونممممم
    درسته...
    پاسخ:
    ممنونم
    عالییییییییییییییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    ممنونم
    بهله
    like
    آجی:)
    پاسخ:
    مخسی آجی نگار

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.