بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

فوتبال جام چی چی

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ

آقااین فوتبال جام چی چی هس

اون کییییییییی تموم میشه؟

دیگه ازدستش کلافه شدم

اه من نمیدونم اوناپول میگیرن بازی میکنن

چی توجیب این تماشاگرامیره که اینطوری خودشونوشهیدمیکنن

اصلا اگه من شوهرکنم اگه شوهرم بخاطردیدن فوتبال خودشوشهیدم کنه نمیذارم بره فوتبال نگاکنه

حالامن گفتم دیه بره ازالان عادت کنه به فوتبال نگاه نکردن

  • الهه سوداگر

نظرات  (۲۴)

اره موافقم!ملت عجیب کشته مرده فوتبالن!!!اخه بگو چی به شماها میرسه!!!کاملا درست فرمودین خانم مدیر!!!
پاسخ:
خلاصه چرته دیه
ممنونم
  • ادریس ساتیاری
  • شوهر کو حالا که بخای جلوشم بگیری  :)
    پاسخ:
    اینا
    خخخخخخ
    منم از فوتبال بدم میاد
    هیچیم حالیم نیس
    پاسخ:
    خخخخ
    دقیقامثل من
    منم حالیم نمیشه اصلاکلادروازه هاروقاطی میکنم
    اگه یه پنچ دقیقه بشینم فوتبال نگا کنم اندازه ی یه دنیاسوال میپرسم
    که درآخربم میگن
    دیوونم کردییییییییی الههههههههه
    حالا علاقه داشتن عجیب نیس
    ولی بعضیا رو دیدم مثلا تیمشون میبازه گریه میکنن
    مرده گنده زیر بار قسط و مشکلات زندگی وایمسته واسه باخت فیلم گریه میکنه
    پاسخ:
    خنگن دیه
    چیکارشون کنیم؟
  • raha last name may not left blank.
  • خخخخ...ایول گل گفتی
    پاسخ:
    ممنونم
  • کیکاووس ضیغمی
  •  خیلی خوب کاری می کنی  :)
    پولش را کسی دیگر میگیرد 
     حرص و جوشش مال مردمه 
    پاسخ:
    خخخخ
    والا
    همینوبگومثلانول سون؟
  • ☆.مهسا .☾
  • وااااااااای اه فوتبال :(((
    پاسخ:
    ایولااااااااااااااااا
    عجب حرفی زدی ^_^
    صاف اومد نشست در دلمان:)
    میزارم نیگا کنه اما تنهایی 
    من نگا نمیکنم
    پاسخ:
    نه دیه نگار
    وقتی من خونه نیستم مثلامهمونم بشینه نگا گنه
    ولی روزایی که من خونم بایدبشینه کنارم

    برا سرگرمی بد نیست فوتبال نگاه کردن
    البته حرص خوردن و اینا ک اصلا درست نیست
    پاسخ:
    خخخ
    حرص دیگه چیه؟
    براسرگرمیم بده
     for U +    :)
    پاسخ:
    ممنونم

    مردشور فوتبالو ببرن درجا

    انقد بدم میاد

    همه فوتبالارو باید ببینن انگار

    پاسخ:
    والا همینوبگو
    فوتبال چیه آخه مسخرس
    آمین  آمین
  • سرباز شیعه
  • بیچاره شوهر

    شید نشه یه موقع
    پاسخ:
    نه نمیشه
    اما من با اینکه دخترم عاااااااااشق فوتبالم میمیرم براش اگه درس نداشته باشم صد در صد میشینم میبینم
    پاسخ:
    اه اه
    دختروفوتبال آخه؟
    متنفرم ازفوتبال
    (: توخونه ما بیست چهارساعت فوتباله
    پاسخ:
    یاااااااااخدا
    خدابه دادتون برسه
    من اصلا فوتبال نمیبینم
    اما فوتیال خیلای بازی میکنم:)حقیقی نه !مجازی
    بعدشم ال کلاسیکو که فوتبال نیست
    همش درسه :)
    پاسخ:
    اصلا ال کلاسیکوچیه؟
    اصلافوتبال کلابده
    سلام شما رو به خوندن اخرین پست وبلاگم(یه درد و دل ساده) دعوت میکنم.
    پیشاپیش ممنون از حضورتون
    یاعلی
    پاسخ:
    چشم میخونمش
    ممنونم
  • ناشناس ناشناسیان
  • دلم واسش میسوزه :دی
    پاسخ:
    نه بابامه
  • ناشناس ناشناسیان
  • آمار خواستگارا اومد پایین :دی
    پاسخ:
    ندونم
    امابه نظرمن که خیلی بالاس
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    ممنونم
  • 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
  • خخخخ
    پاسخ:
    ممنونم
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خدا به دادش برسه
    پاسخ:
    چی میگم برسه دیه
  • 💕 پسر خوب 💕
  • بدبخته دیه!
    پاسخ:
    آره والا
    منم خیلی خوشم نمیاد فقط داربی و تیم ملی رو میبینم.
    ولی والیبال خوبه ها خیلی هم خوبه.
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    نه من کلا بدم میادمن میگم که آدم خودش بایدتوبازی باشه بازی کنه
    اماتوفوتبال کلاگیج میشم
    قاطی میکنم
    اه اه
    مرسی همچنین
  • 💕 پسر خوب 💕
  • بد بخت شوهرتون
    پاسخ:
    نه خیرم اصلانم بدبخت نیس
    خیلیم خوشبخته

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.