بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ادعای الکی

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ب.ظ

همه ی ماادعایمان این است که عاشق شده ایم

وعشق راخوب میشناسیم

اماگاهی باهمین شناختمان دردام می افتیم

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۷)

بخش جذاب از محتوا. من فقط بر روی وب سایت شما و در پایتخت یونایتد اعتراض کردم
من واقعا از پست وبلاگ شما استفاده کردم. به هر حال من به تقویت شما و حتی من مشترک خواهم شد
موفقیت شما به طور مداوم به سرعت در حال دسترسی است
  • free imvu credits
  • من دوست دارم یک پست بنویسم که مردم بتوانند فکر کنند.

    همچنین، ممنون که اجازه نظردهی به من دادید!
    پاسخ:
    😊
  • std testing near me
  • به زودی این وبسایت در میان همه مشهور خواهد بود
    بازدید کنندگان وبلاگ، با توجه به محتوای خوب آن است
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • واقعن...!!!!
    پاسخ:
    آره واقعا
  • سوران زوراسنا
  • سلام

    عشق رو میگم پیچیده س

    خدانگهدار
    پاسخ:
    سلام
    آره عشق پیچیده ترازیه فرموله ریاضیه
  • (ک) (شباهنگ)
  •  ما هرگز عشق را نمیتوانیم بشناسیم..
    بر عکس هر عشق ما را به بازی میگیرد
     و هر لحظه در راهی میبرد..
      تا ببیند اگر واقعا عاشقی به فنایت کشد..
    پاسخ:
    آره اگه عاشق واقعی باشی کنارنمیکشی
    ودستای عشقتورهانمیکنی
    درغیراین صورت خودتم بادرفتی عشقتم
    عشق میانتونم
  • طاها میرویسی
  • :(
    انقد درد تو دلم دارم ...
    پاسخ:
    درداروبیخیال
    میدونی من وقتی ناراحت میشم
    به خودم میگم الهه همه چیزاین شکلی نمیمونه
    تغییرمیکنه توام همین حرفوبه خودت بگو
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • بیگ لایک
    پاسخ:
    ممنونم
    دقیقا...
    پاسخ:
    آر
    ممنونم
    واقعا همینه
    پاسخ:
    آره ممنونم
  • سوران زوراسنا
  • سلام

    واقعا پیچیده س

    خدانگهدار

    پاسخ:
    چی پیچیدس؟
    متن من؟
    والاتوش که فرمول ریاضی میاضی نیس
    هر که عاشق شد به بیراهه گذاشت
    هر که غافل شد به محراب دعایی پا گذاشت
    پاسخ:
    آره دقیقا
    ممنونم
    واقعا

    لایکـ
    پاسخ:
    ممنونم
  • ....مسعود ....
  • من هیچ گاه یادم نمی آید که عاشق نبوده ام و همه البته اینچنین اند
    پاسخ:
    آره

    آورینـــــــــــــ

    گل گفتیــــــــــ

    پاسخ:
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالیست
    پاسخ:
    ممنونم
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • احسنتـــ...
    پاسخ:
    میسی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.