بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

کامنت بازی

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ

وقتی میام وبم وی کامنت میبینم مثل شیرحمله میببرم روش

خیلی حال میکنمکامنت ندیدم دیه

بابامقدمه چینی رو وللش

من کامنت موخام


  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۵)

چی بگم بشه کامنت هههههههههههه
پاسخ:
هرچی دوس د اری
  • مهندس مکانیک خودرو
  • سلاااااااااااااااااااااااام
    بهترین کامنت
    به نام خدا
    است
    پاسخ:
    اره والا
    ممنونم
    نصفه شبی اومدم بگم شرمنده من اینقد کامنت میذارم!!!احساساتت در رابطه باعشقو خیلی دوس دارم!جملاتی که درباره عشق مینویسی محشرن!!!!
    پاسخ:
    واقعاازت ممنونم بخاطرکامنتات من عاشق کامنتم بازم ممنونم
    این حرفاهمشون حرفای دلمن شایدبخاطراینه که ازشون خوشت میادتوهمشون یه جورایی میشه گف تجربه دارم
    از طریق به کاربردن کلماتی مث دیه،خو،موخام!!!مردم غیور یزد اینجوری حرف میزنن!!!
    پاسخ:
    نه من ترکم
    الهه خانم!!!یه سوال؟شما بچه یزدین؟؟؟لهجه ات منو کشته!!!
    پاسخ:
    نه بچه ترکم
    بعدش چه شکلی فهمیدی که من لهجه دارم؟
    پخخخخخ
    پاسخ:
    میسی
    (:
  • (ک) (شباهنگ)
  • میخوای به صورت ناشناس بیام ..
    روزی ده تا کامنت برات بزارم ..   :))
    پاسخ:
    اگه میتونی اره

    افکار هر انسان میانگین افکار پنج نفری است که بیشتر وقت خود را با آنها میگذراند.
    خود را در محاصره افراد موفق قرار دهید
    پاسخ:
    حتمامیسییییییییی
    افلاطون می گوید :

    اﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻫﺴﺘﻨﺪ ، ﺑﻪ ﻣﺎ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ .
    ﻭ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﺑﺎ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﯼ ﻣﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ، ﺑﻪ ﻣﺎ ﺩﺍﻧﺶ ! . . .
    ﺁﺩﻣﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻟﺬﺕ ﺑﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﺩ ؛ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ دانش
    پاسخ:
    لایک
    رَفــــــْتٌ!!

        خِجٰالَتْ کِشٌیٓدَمْ بـگَمْ مَــــــــنْ هَنُوزْ هَمّ   دُوْســــــّتْ دٰارَمْٕ  

             دَلــــــَمْ نَیُوْمَدْ بَگَمْ: دَمـــِتْ گَرْمْ  گَــــنْدْ زَدٓیْ بَهْ تَمٰامْ بٰاوَرْهٰایَمْ! 
     
                  حَسَهْ لــــَجْبٰازٓیمْ نَزٰاشْتً بـــِگَمْ "بـــِبَخْشَمْ"

                       غُـــــرُرَم نــــزٰاشْتّ بــــِگَمْ: "نـــــــَرُو" بــــِمُونْ کِنٰارَمْ !

                  دِلـــــَمْ نِمٌیزٰازِه فَرٰامُـــــوُشِشْ کُنَمْ!

             عــــــَقْلَمْ نَمٌیزٰازِه بِگَمْ "بــــَرْگَرْدْ"

         خـــــٰاطِرٰاتِشْ نـــــِمٌیزٰازِهْ "نـــــــَفَسْ"بِکِشَمْ!

    "قــــــِسْمَتْ" نـــــِمٌیٌزٰارِه دَسٌتْهٰامْ حَتٰی بَه روُیٰایِ دٰاشـــــْتَنِِشْ بِرِسِه!

         وَ اٌینْ وَسَطْ "خــــــــُدٰا" بٰا اٌینْ هَمِه بــــــُزُرْگٌیٌشْ فَقَطْ 

                                         نِگـــــــــٰاهْ کَرٌدْ هــــــــــــ‌ٌیٌچٌ نَگُفْت!

    پاسخ:
     وااااااقعالایک

    بیا کامنت بده دیه خو 
    انگیزه بگیرم
  • رفیق خاموش
  • سلام:)
    پاسخ:
    سلام

  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • منم هستم!!
    کامنت میذارم شدید!!
    پاسخ:
    ایول

    سلام:)

    شما با عرض معذرت به مرضی که من دارم دچار شدید. کامنت ندیده :)

    دنبالت کردم تا همبشه واسه پستات کامنت بذارم:)

    خوشحال میشم تو هم دنبالم کنی :)

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.