بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

خلاصه ی زندگی

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۰ ب.ظ

زندگی خلاصه ایست از:

ناخواسته به دنیاآمدن

ناگهان بزرگ شدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وارعشق ورزیدن

وعاقبت درحسرت آنچه دل میخواهد ومنطق نمی پذیرد،

مردن

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۷)

چقدر زیبا بود این متن!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ممنونم ازتون
  • علی محمدرضایی
  • پس کونظر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نتم ضعیفه نتونم نگاکنم
    ببخشید
  • علی محمدرضایی
  • شمارو دعوت به دیدن آخرین پستم میکنم
    پاسخ:
    دیدم آخرین پستتونو
    زیباست...
    پاسخ:
    ممنونم
  • ♪بانو هانیـ♪
  • لااااااایک
    پاسخ:
    ممنونم
    نه دیگه همه که در حسرت آنچه که دل نمی خواهد و منطق نمی پذیرد نمی میرن.
    و حالا چرا عصبانی می شید؟
    پاسخ:
    کو کی من عصبانی شدم
    شماازمن آرومترکسی روپیدانمیکنید
    ببخشیداگه لحنم طوری بودکه فک کردین عصبانی شدم
  • زهرا باقری
  • خانم مدیر خبیث نشو نت ندارم فدات شم الانم با گوشی دختر عمومم
    پاسخ:
    اولانمیخوادفدام شی
    دوماتنبیه میکنم چون کاربرخوبی هستی
    سومن جریه بایدبدی
    وچهارمانت بگیییییییییییییییییییییییییییردیههههههههههههههههههههههههههه
    نه
    فکر نکنم
    ولی برای من که همین طوره
    پاسخ:
    اینجانه چیه؟؟
    برامنم اینطوریه چیه؟؟
    براهمه به شکله دیه
    به دنیامیایم وازدنیاهم میریم
  • علیـ ــر ضــا
  • عالی بانوک
    پاسخ:
    مرسی
    اوهوم همینه دقیقاً 
    پاسخ:
    ممنونم

  • آقای‌مداد رنگی
  • شیرینه زندگی توهمینه:)
    پاسخ:
    بله درست میفرمایید
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • زیبا بود
    پاسخ:
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوب بود
    آفرین.
    پاسخ:
    سپاس گذارم
    دقیقا...!
    پاسخ:
    ممنونم
  • شاید فردایی نباشد...
  • مردن... چه زیباست...
    پاسخ:
    زیباست امانه همیشه
    ممنونم
  • سام نجفی نیا
  • عالی بود
    پاسخ:
    ممنونم
     خیلی زیبا توصیف کردی..
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.