بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

شب تولدم و...

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ق.ظ

شب تولدم خوابم بردسرکتاب عربی

مهمونامنتظرمن

ومن منتظررویا

صدازدن اسمم

وخواب بودن من

نبریدن کیکو

خستگی های من

خاموش نکردن شمع و

آرزوهای من

  •  

  •  

  •  

دیشب ازشدت خستگی خوابم برد ونفهمیدم کی شدم18ساله

همه رومنتظرگذاشتم...

  • الهه سوداگر

نظرات  (۸)

  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • چه بد:(
    من عاشق وقتی ام که قراره شمع 18 سالگیمو فوت کنم^ـــــــــــــــ^
    پاسخ:
    دیه خوابم بردخخخخ
    عوضش فرداش خاموش کردم
    خیلی خسته بودم
    مرسی
    ان شاالله عمر با عزت داشته باشید...
    پاسخ:
    مرسی
  • علیـ ــر ضــا
  • مبارک
    پاسخ:
    ممنونممممم
    خسته نباشی 
    تولدتون مبارک ایشالا 120 سالگیتون 
    پاسخ:
    مرسی
    ممنونم
  • علی محمدرضایی
  • مبارک باشه
    مال من ازین چیزازیاداتفاق افتاده
    پاسخ:
    ممنونم
    نه برامن اولین باربودش
    تبریک
    118 ساله شین
    پاسخ:
    مرسی ممنونم
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • تولدت مبارک
    پاسخ:
    ممنونم

    سلام

    وبت خیلی خوبه خوششحال میشم دوباره بیام تا حمایت کنم ازت و بروز باشی راستی همان طور که باید بدونی داشتن لینک در صفحاتی با پیج رنک بالا تاثیر بسیار زیادی در رتبه و سئوی شما در گوگل خواهد شد ، وب سایت من با تمامی وب سایت ها و وبلاگ ها با هر پیج رنک و رتبه ای ، تبادل لینک میکند ،، این سیستم کاملا اتوماتیک بوده و شما به راحتی و در کمترین زمان میتوانید با ما تبادل لینک داشته باشید و لینک تون رو ثبت و مشاهده کنید که با تبادل سه طرفه رتبه سایتت توی گوگل میره بالا این تبادل هم برای من خوبه هم تو امتحانشم مجانی !

    منتظرتم...

     

    پاسخ:
    ممنونم باشه میام

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.