بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

قلبم

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ

قلبم گورستان خاطرات گذشته شده است

خاطراتی که روزگارم باآنهارنگی می شد

رنگ ها ازجنس عشق بودند

عشقی که ابدی بود....

  • الهه سوداگر

نظرات  (۸)

زیبا بود .
پاسخ:
ممنونم
منم گورستان گذشته قلبم روبااسفالت صاف کردمممممم
وبه خودم گفتمم گذشته نون وآب نمیشه برااامممم
به گذشته فکرکردن عاقبت خوبی نداررررررره الهه جان
پاسخ:
هیییییییی
بابااا گذشته کیلوچنده
نوشتم مال چندماه  قبله
گفتم بنویسم تووبلاگم تاوبلاگم فراموش نشه
آدم بایدتوحال زدنگی کنه
نه درگذشته ویانه درآینده
حال رادریاب
ممنونم ازت
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عاشق باشید
    پاسخ:
    نیستیم
    ممنونم
     خاطرات گاهی اوقات مانند امید میشود 
    پاسخ:
    بله درسته
    امیدهایی که شایدآخرش باعث ناامیدی شود
  • 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
  • عالی هست ولی بعضی از خاطرات هستند که هنوز زنده اند... ._.
    پاسخ:
    بله همون خاطرات هستن که یقه ی آدموگرفتن ول کنت نیستن
    سپاس فروان
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • گذشته با زندگی حال عجین شده نمیشه از آن دست کشید اگر هم بخواهیم هیچ وقت خاطرات دست از ما نمیکشه
    پاسخ:
    اره خاطرات
    خاطراتی که هرگزدس بردارنیست
    ممنونم
    قلبم گورستان خاطرات گذشته شده است خاطراتی که روزگارم باآنهارنگی می شد رنگ ها ازجنس عشق بودند عشقی که ابدی بود...

    چرا پستاتون انقدر خوبه

    پاسخ:
    نمیدونم
    نظرلطفتونه
    شایدبخاطراین به دلتون میشینه که ایناروازته دلم مینویسم
    درکل خوشحالم که خوشتون میاد
    ممنونم
    جالبه...
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.