بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دختران هم سیگارمیکشند

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ

پدرم میگوید نگران پسربزرگم نیستم

اوسیگارنمیکشد

امانگران پسرکوچکم هستم

اوزودتقلیدمیکند

پرسیدم نگران من هم هستی؟!

گفت:تودختری،توکه سیگارنمیکشی...

پدرم نمیداندکه هرشب به یادخاطراتش دودمیکنم

شش هایم رابادودآه وحسرت پرمیکنم

هواراهم بادودنفس های غم آلودم آلوده میکنم

دختران هم سیگارمیکشند...

  • الهه سوداگر

نظرات  (۸)

اراسته واقعا!! عالی
پاسخ:
ممنونم
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • خیلی زیبابود
    پاسخ:
    ممنونم
  • محمد روشنیان
  • خوب نیست! هر چند خودم در مرحله روزی یک پاکت به سر میبرم البته تازه ترکم مثلاً!
    پاسخ:
    واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سیگارنکشیدلطفاااااا
    بی نهایت سرطان زاست
    به خودتون دل نمیسوزونیدبه اطرافیان دل بسوزونید
    تشبیه جالبیه...
    پاسخ:
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوب بود تعبیرتون
    پاسخ:
    سپاس گذارم
  • ( ک) شباهنگ
  •  دود سیگار هم‌ضررش کمتر از اون دود های
    غم آلود نیست..
    پاسخ:
    بله صدالبته که نیس
    ممنونم
    نکش حرامه!
    پاسخ:
    ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نکش! حرامه!
    پاسخ:
    کی گفته؟

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.