بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

چه زوووووووووود

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۲۸ ب.ظ

چه زودبعضی هاعاشق میشوند

وچه زودازیادمیبرند

چه زوددلی راپیوندمیزنند

وچه زوددلی رامیشکنند

مواظب این اجاره نشین های سریع باشیم

  • الهه سوداگر

نظرات  (۸)

سلام دوست من
وبلاگ خوب و پر محتوایی داری و معلومه براش زحمت می‌کشی
ما شما رو با افتخار دنبال می‌کنیم
خوشحال می‌شیم شما هم ما رو دنبال کنید
jomlakestan.blog.ir
پس منتظر حضورتون هستیم
:)
دنبال کردن یادتون نره
بابای
پاسخ:
دنباللتون کردم
ممنونم
همیشه سعی کردم مراقب باشم:)
ممنونم
یاعلی
پاسخ:
خداروشکرکه مراقبین
:)
چه زود....
پاسخ:
آری
  • ( ک) شباهنگ
  •  متاسفانه بیش از نود درصد مردم امروزه 
    چنین شده‌اند..
    پاسخ:
    اره متاسفانه
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من هم موافقم
    پاسخ:
    مرسی
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • تأمل برانگیز بود ، سپاس
    پاسخ:
    تامل نداشت
    ممنونم
    جالب بود...
    پاسخ:
    ممنونم
    خیلی زود :)
    پاسخ:
    خیلی زود

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.