بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ساعت....:(

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ

گاهی به حدی اززندگی ام میرسم که احساس میکنم باطری قلبم همچون باطری ساعت دیواریم تمام میشود

وقلبم همچون ساعت اتاقم به خواب میرود

اماافسوس که هرگزساعت روزگاربه خواب نمیرود

هرگزباطری ساعت روزگارتمام نمیشود،ازکارکردن هرگزدست برنمیدارد

هرلحظه هزاران،هزارقلب ازکارکردن دست برمیدارندوبه خواب میروند

وهرلحظه هزاران،هزارقلب شروع به کارمیکنندوباصدای تپیدنشان زندگی راهدیه میکنندوزمانی رابراخواب پیدانمیکنند

ساعت هاحرکت میکنند،همچون ابرها،روزگارهمچون داس دروگردرکاراست

کودکان رابزرگ وبزرگان راپیرمیکندوگاهی هم آنان رابه خاطره تبدیل میکند

باطری قلبتان همیشه درکارباشدوهرگزبه خواب نرودان شاالله

  • الهه سوداگر

نظرات  (۷)

  • نـــای دل
  • :(
    پاسخ:
    سپاس گذارم
  • د‌ل‌باخته ..
  • الهی آمین
    پاسخ:
    آمین
    ممنونم
  • علی محمدرضایی
  • مال من که باطری قلبم خیلی وقته از کار افتاده
    پاسخ:
    ایشالاکه دوباره شارژشه
  • ( ک) شباهنگ
  • دعای بسیار خوبی بود و فکر می‌کنم که از ته دل بود..
    انشاءالله که باطری قلب شما هم روز به روز قویتر گردد
    شاد و سلامت و پیروز باشید..
    پاسخ:
    آره خیلی ازته دلم بودش
    ممنونم باطری قلب شمام قویترازدیروز
    چه خوبه قبل اینکه این باطریه نابود بشه ، به بهترین شکل ممکن ازش استفاده کنیم ...
    موفق باشید !
    پاسخ:
    آره
    حرف خوبی زدین
    ممنونم
    ممنونم
    باطری قلب شما هم همیشه مهربون و منظم بزنه ان شاا...:)
    یاعلی
    پاسخ:
    مرسی
  • پسر رویایی
  • انشاالله
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.