بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

درداتونونقاشی کنید

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

این نقاشیموخیلی دوست دارم

قبلناباکشیدن نقاشی خیلی آروم میشدم

اون موقع هاکل نقاشیم سیاسفیدمیشدن

بجزیه چندتا

 

چشمان مرابه چشمایش گره زد

بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد

اورفت ولی نه طبق قانون وداع

یکبارفقط به شیشه ی پنجره زد

92/1/25

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۳)

  • علی محمدرضایی
  • عجب نقاشی های قشنگی
    پاسخ:
    مرسی ممنونم
    نقاشیتون خوبه
    پاسخ:
    ممنونم
    ارزش زندگی 
    زمانی نمایان میشود که 
    با داشته هایت 
    احساس خوشبختی کنی
    پاسخ:
    آره دقیقا
    ممنونم
    نقاشی۶بسیار عالی و زیبایی است 
     شعر هم خیلی قشنگ..
    پاسخ:
    مرسی ممنونم
    چه نازه :)
    پاسخ:
    مرسی
    چه قشنگه :)
    پاسخ:
    مرسی تر
    چه نقاشی و شعر قشنگی.
    تشکر
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنونم
  • دخیـ گمشدهـ
  • =)
    پاسخ:
    :))))))))))))
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالیست
    پاسخ:
    ممنونم
  • د‌ل‌باخته ..
  • غلط های شعر را اصلاح کنید
    پاسخ:
    غلط؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنونم بابت اطلاع رسانیتون
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • زیبا بود
    پاسخ:
    ممنونم
    یه سوال : این کجاش درده ؟
    یعنی شکست عشقی خوردید :دی 
    پاسخ:
    نع
    من شکست نخوردم
    بعدشم عشق کیلوچنده که بخوادمنوشکست بده
    فقط دلم گرفتست
    قشنگه .
    پاسخ:
    مرسی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.