بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

قدیمامیگفتن....

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ب.ظ

قدیمامیگفتن

کوه به کوه نمیرسداماآدم به آدم میرسد

اماالان به نظرمن کوه به کوه میرسدآدم به آدم نمیرسد

والا

اون موقع سوادنداشتن کوهامیتونن به هم برخوردکنن

البته گاهی آدم به آدمم میرسه هااااا

اماخیلیاهستن که نمیرسن..... اصلاچی گفتم نفهمیدم

اگه شمافهمیدین به منم بگین

فک کنم دیوانه بودم دیوانه ترشدم 

فشارکاریه دیه خخخخ

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۳)

  • زهرا بهرامی صدر
  • بالاخره میرسن
    پاسخ:
    آره امابه زور
    واقعا مشخصه فشارِ کاری بالا بوده :))
    پاسخ:
    خخخخخخ
    آره
    ممنونم
     چیکار به ضرب المثلای قدیمی دارین :)

    قدیمیا راس میگفتنا باید تجربه کنین تا بفهمین آدم به آدم میرسه ...
    پاسخ:
    خواشتباهن دیه
    قدیمیاخنگ بودن که اینوگفتن
    خدارحمتشون کنه
    آدم به آدم میرسه . . . اما نه به اون آدمی که میخواد
    پاسخ:
    ایهیم بعضی موقع هااون طوریه
    امابعضی وقتامیرسی به اونی که میخوای
  • علی محمدرضایی
  • منم نفهمیدم شماچی گفتی

    پاسخ:
    سپاس گذارم
    خودمم نفهمیدم که چی گفتم
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • خخخخخخ
    پاسخ:
    ممنونم
  • دخیـ گمشدهـ
  • دقیقا 
    کوه والا به کوه میرسه
    هزار سال گذشت ما به آدمی که میخواستیم نرسیدیم:دی
    پاسخ:
    یاخداااااااااااا
    الان ینی توهزارسالته؟
    مطمئنی که فسیل نشدی؟
    ایشالاکه بش میرسی
    حق داری عزیزم فشار روت زیاده:))
    یاعلی
    پاسخ:
    آره خیلیم زیاده
    ممنونم
    هان؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    هیچی
    همون طور که اشاره کردید اینا تاثیرات کارهای خونه اس :)))
    عادت نداشتید ؛ خخخخخخ
    پاسخ:
    آره کار خونه سخته
    آرع واقعاعادت ندارم به این کارا
    من توسال فقط دوبارازدل جون کارمیکنم
    یکی خانه تکانی عید
    اون یکی وقتی توخونه برایه مدت نسبتاطولانی تنهام
    وخونه دراختراع خودمه
    خخخخخخ خوب خودتون اشاره کردید که فشار کاریه :دی 
    پاسخ:
    آره دیه
    فشارکاری زیاده
    چون من کارنمیکنم کارکردنی زیادخسته میشم
  • ژله پرتقالی
  • ضرب المثلو ولش کن اشتباس خخخخخ
    به نظر من هم کوه به کوه میرسه هم آدم به آدم
    پاسخ:
    خخخخخخخخ
    آره اشتبه
    راس میگی میرسه
    نه تو خونه کار نمیکنه یه روز هم که کار میکنه قاتی میکنه :دی 
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ
    کارنمیکنم اگه هم بکنم قاطی میکنم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.