بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

این کم نبوداونم اضافه شد

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۸ ب.ظ

امروزصبح بلندشدم

دیدم یکی داره درمیزنه

رفتم دروبازکردم دیدم زنعموم پسرعموموبغل کرده آورده میگه الهه اینونگه داربذابرم خونموتمیزکنم

گفتم باشه بده

گرفتمش اونم شیروشیشه شیروهمه چیزشودادبه من

ازیه طرف داشتم براداداشم لقمه میگرفتم

ازطرف دیه هم داشتم به پسرعموم شیردرست میکردم ومیدادم

آخرش دیدم نه نمیشه

بایه چادراونوبستم پشتم

یه چنددقیقه همونطوری باش موندم دیدم نه نمیشه هی همش داره تکون میخوره ترسیدم بیوفته بچه ی مردم ناقص شه

دادمش به داداشم

نموندکه نموندهی گریه کرد

بلاخره گفتم بذاربخوابونمش

لامصب نخوابید،هی همش ههههههه میخندید

آخریش دیدم نه نمیشه ناهارم موند

برداشتمش بردم دادم به مامانش

بعدش اومدم غذاپختم،ظرف شستم

خیلی بده ظرف شستن

مرگ برظرف کثیف

اینم عکسش

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۷)

  • علی محمدرضایی
  • دلم سوخت
    پاسخ:
    :(
    ممنونم
    با چادر بستیش پشتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    آره
  • زهرا بهرامی صدر
  • آخی نازی..........

    خودت مامان میشی به این روزا میخندی
    پاسخ:
    خخخخخ
    آره
    امابااین وضیعت من غلط کنم ازدواج کنم
    همه ی کاراروگردنه منه
    خسته میشم
     اخی عزیزم دلم کباب شد :)
    من حاضرم روزی 1 ساعت ظرف بشورم اما غذا درست نکنم.
    یاعلی
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    نه من حاظرم کل روزغذابپذم اماظرف نشورم
    آدم بایدغذاروباعشق درست کنه
    یه غذای خوشمزه باعشق پختن اون غذابدست میاد
    باباگناه دارن اصلامن ازشون مراقبت میکنم
    پاسخ:
    خواهش میکنم بیابدم نگهشون دار
    به به:)
     پس امروز یک کد بانوی خوبی بودید..خسته نباشید..
    پاسخ:
    آره بدبختانه
    ممنونم ازشماشباهنگ عزیز
  • 💕 پسر خوب 💕
  • پس خداقوت
    پاسخ:
    ممنونم
     چند تا بچه باهم :)

    حتما بچه های آرومین ؟
    پاسخ:
    آروم؟
    نه اصلاابدا
    فقط کلمومیخورن
    هی همش میحرن
    هیییییییییییی ویز ویز میکنن
    آره ازپسرکوچک خاله وداییم مواظبت میکردم
    یک روزکلی حرسم دادن ولی من زیادبه خودم نمیگرفتم
    ولی ..........
    پاسخ:
    شلوغ اضافی دربیرون خانه
    اگه زیادشلوغ کنن پرتشون میکنم بیرون
    خوبه خوبه بر آیندت خوبه:دی
    پاسخ:
    بله خیلی خوبه
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالیست
    داره حسابی خوش می گذره
    پاسخ:
    آره حسابی  دارم رنج میکشم
    خخخخخخ
    اینکه بستین به پشت تون خیلی باحال بود 
    پاسخ:
    خخخ
    پس چیکارمیکردم
  • دخیـ گمشدهـ
  • خخخ
    پاسخ:
    ممنونم
    ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااادلم برات سوخت
    واقعاسخته
    من یکبارتجربش کردم ولی خوبه انسان سازه
    پاسخ:
    بچه داری روتتجربه کردین؟

  • ♦♦ حسین ♦♦
  • جالبه ها

    خدا حفظشون کنه
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنونم
    خدا بهتون صبر بده
    پاسخ:
    ممنونم
  • 💕 پسر خوب 💕
  • دلم براتون سوخت!! خخخخخخخ
    موفق باشید
    خانم خونه دار... خخخخخ
    پاسخ:
    درکل من چهارتابچه نگه میدارم
    دوتاداداشام
    دوتام دخترعمووپسرعموم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.