بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

رفتن تنهاموندم:(

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ب.ظ

مامانم-بابام-مادربزرگم-عمم-عروس عمم-پسرعمم-نوه ی عمم-مادرزن پسرعمم-مادرزن عموم

ینی کل فامیل

فامیلای بابام

رفتن کربلا

فقط اینجادوتاعموم موندن

فقط دعامیکنم که سالم برن وسالمم برگردن

حالاتوخونه منودوتاداداشام تنهاییم

فقط یه مشکلی دارم

کی ظرف بشوره؟

خب ناخونام حیفن دیه میشکنناینقدبراشون زحمت کشیدم،ظرفاروچیکارکنم؟

  • الهه سوداگر

نظرات  (۲۰)

  • دریا _ گاه نوشته های من
  • نوبتی ظرف بشورید
    پاسخ:
    نه نمیشه
    قبول نمی کنن
    البته اون7ساله روبی خی
    دومیم که کاری به کارای خونه نداره
    فقط بیچاره عروسمون
    حالا ما شدیم حاج آقا 
    بله ثواب داره ، دختر هم دخترای قدیم
    والااا$اا
    پاسخ:
    مگه حاج آقابده؟
    خیلیم خوبه
    اصلنم ثواب نداره والاماکه بجاثواب داریم کباب میشیم
  • ژله پرتقالی
  • چقد به اون حاج آقا که نوشتی خندیدم خخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ
    چراامروزهمه به حاج آقای من گیردادن؟
  • ژله پرتقالی
  • موهاتو با شماره چار بزن دیگه سیخ نمیشه خخخخخ
    ولی خودتو به دستکش عادت بده بخوای طولانی مدت ظرف بشوری دستات خراب میشه
    چی بگم ؟ خدا برادران رو به راه راست هدایت کنه خخخخ
    پاسخ:
    آمین
    نه نمیشه موهاموکوتاه کنم
    ینی فک کنم ماشینه توموهام گیرکنه
    ندونم دیه بذارخودموعادت میدم
    خخخخخخخخ
  • علی محمدرضایی
  • ایشالله سالم برمیگردن

    پاسخ:
    ممنونم
    دختر بشور اینقدر نق نزن
    به ثوابش فکر کن نه ناخنت
    بشور خب خخخخخخخ
    پاسخ:
    مگه ظرف شستن ثواب داره حاج آقا؟
    :))
    خوب شما الان خانم خونه ای ...
    از داداشات حسابی پذیرایی کن...
    کارها رو هم خودت انجام بده...
    ببر بیارها رو بده اونا انجام بدن...
    باهاشون مهربون باش...
    الان تو مامانشونی دیگه...
    نزار آب توی دلشون تکون بخوره...:))
    راهنمایی خواستی بپرس...
    سوال آشپزی و اینجور چیزا رو منظورم هست...:)
    پاسخ:
    سوال آشپزی خب البته که دارم
    چون وقتی مامانم نیس من غذامیپذم وقتی مامانم خونس به سیاسفیددس نمیزنم
    بعدش
    به من چه
    به من دخل ومربوط نمیشه میخوادتودلشون آب تکون بخوره یانه
    خخخخخخخخخخخخ
    نه شوخیدم
    سعی میکنم دعواشون نکنم
    ممنونم ازت
  • رضا خسروخاور
  • ایشاالله خوش بگذره
    پاسخ:
    ممنونم
    زیارت شون پیشاپیش قبول 
    ان شاءالله صحیح و سالم برگردن
    دست به شیر گاز نزنید ها 
    مسواک هم یادتون نره
    خخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخ
    چشم مادرجان دس نمیزنیم
    مسواکم یادمون نمیره
        
     خوش بگذره .........................
                  بشورداداشات هم کمکت میکنن
    پاسخ:
    نچ
    اوناکمکم نمیکنن
    البته داداش15سالم کمکم نمیکنه داداش7سالم مطیع امرمه
    بابزرگه هم خودم سربه سرنمیذارم چون اگه باش دعوام بگیره بدمیشه جنگ جهانی سوم میشه
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من دعا میکنم
    موفق باشی
    پاسخ:
    مرسی
    ممنونم
  • زهرا بهرامی صدر
  • بیام کمک
    پاسخ:
    اگه زحمتی نی آره
    زیارتشون قبول ان شاا... که سالم برگردن.
    اگه چینی یا بلورن میتونی بشکنیشون:))
    اگه موفق شدی از داداشات ظرف بشوری روش موفقیتت رو به من هم بگو.
    یاعلی
    پاسخ:
    خخخخخخ
    فک نکنم موفق شم
    چون داداش بزرگم میگه مگه من زنم ظرف بشورم
    ممنونم بابت حضورت
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • :-)
    پس داداشا چیکار میکنن
    به هم دیگه کمک کنین دیگه

    در چنین شرایطی برای ما من غذا می پزم داداش بزرگم ظرف میشوره داداش کوچیکه سفره رو میاره و میبره
    پاسخ:
    عجب همکاری عالی ومنظمی
    نه دیه
    الان تواین ده روزکل کارای خونه رودوش من خواهدبود
    ینی تانه روزدیه جنازموتحویل میدن
  • ♥سرباز شیعه♥
  • سخته میدونم

    ممنون
    پاسخ:
    آره خیلی سخته
    ممنونم
    سفرشون بی خطر زیارتشون قبول .

    واما ظرفها : ناخوناتو بابیل :دی آخ ببخشید با انبر دست :دی آخ ببخشید بگیرید :دی بعد ظرفارم
    بشورید :دی ظرف شستن فقط کار تخصصی دختراست :دی خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    اصلنم کارتخصصی دخترانیس
    پس اون مردایی که ظرف میشورن چی؟؟؟؟
    اماراستشوبگم
    من بدم میادمردکارکنه خیلی یه جوریه
    مردبایدکمک کنه اماکارنکنه
    وناخونام
    نچ نمیشه بگیرمشون
    دوسشون دارم وقتی بشون لاک میزنم دلم شاداب میشه
    وبت خوبه مارو دنبال کن
    پاسخ:
    ممنونم
    شماقبلادنبال شدین
  • ژله پرتقالی
  • دستکش مگه اختراع نشده ؟ :))
    بعدم نوبتی کنین همش تو نشور پررو میشن خخخخ
    پاسخ:
    چرااختراع شده اماواااااااای وقتی روظرفاکشیده میشه وصدامیده موهام سیخ میشن
    بدم میادازصداش
    بعدشم نمیشورن که
    مجبوری که بشوری....
    پاسخ:
    ای خدانع
    مجبورنیستم

    خوش بگذرع

    پاسخ:
    مرسی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.