بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

خب حالاچیکارکنم؟

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ب.ظ

الان خونه روسپردن دست من

منفجرش کنم آیا؟

ازاین پارتی مارتیای خفن بگیرم؟

ازاین پارتیایی که کلا قاطین

بعدپلیسامی ریزن کله هاشون دستگیرشون میکنن

خیلی حال میده هانه؟

 

 

باداداشام به توافق رسیدیم که درکل روزفقط یه وعده غذابخورن اونم فقط ناهار

بی کارنیستم که بشینم ظرف بشورم

چون خودم صبحانه نمیخورم،به اونا هم صبحانه نمیدم

ناهارکه هیچ

شامم اگه بخورن سنگین میشن

خخخخخخخخخخ

کلاغذابی غذا

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۶)

  • علی محمدرضایی
  • خخخخ

    پارتی گرفتی ماروهم دعوت کن

    پاسخ:
    چشم
    ممنونم
    :)
    پاسخ:
    ممنونم
  • ژله پرتقالی
  • لنگه ظهره پاشو بیا به وبت سر بزن
     👊 اینو زدم بیدار شی خخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    اومدم
    داشتم ناهارمیپختم
    :|

    سر بزنید..
    پاسخ:
    چشم
    ممنونم
  • زهرا بهرامی صدر
  • مادر برگرده چند کیلو لا غر میکنید........

    مگه میشه ادم واسه داداشش با جون غذا درست نکنه ... من تمام دنیام یه طرف داداشم یه طرف
    پاسخ:
    آره بدجورم فک کنم لاغرکنم
    آره
    آخه داداش چیه
    من اصلاازداداش خوشم نمیاد
    بعدش کلامن غذاروباعشق میپذم
  • ژله پرتقالی
  • بیچاره شوهر خودت خخخخخ
    حالا بیاو خوبی کن راهکار بده :)
    منو آقامون با هم تقسیم کار میکنیم بعدم ایشون بیرون کار میکنه قضیه فرق میکنه
    البته همه اینارو برنامه ریزی کردم واسه زمانی که ازدواج کردم خخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    آره بیچاره
    خخخخخخخخ
    نه خب بیچارس
    اونم ازسرکارمیادخسته میشه
    بله برنامه ی خوبیه البته اگه انجامش بده
  • محسن فرج اللهی
  • هر کاری میخوای بکنی بکن ولی خونه رو کثیف نکن -_- 
    پاسخ:
    خخخخ
    چشم
  • پریســآتیـــس (:
  • میڪشی از گرسنگی اونا رو :))))
    پاسخ:
    به من چه میخواستن بامن نمونن
    😂😂😂😂
     آفرین به الهه خانم 
    پاسخ:
    ممنونم
  • 💕 پسر خوب 💕
  • به کیا قراره غذا ندین؟؟
    پاسخ:
    به داداشام
  • ♥سرباز شیعه♥
  • خونه رو کثیف نکنید

    مراقب هم باشید

    ممنون
    پاسخ:
    مراقب؟
    من فقط مراقب خودمم
    ممنونم
    خونه روهم بایدکثیف کرد
    کار خوبی میکنی اصلا ناهار هم بهشون نده :)))
    ناهار نون و پنیر و خیار و گوجه بخورید.یا ماست مثلا:)
    با ارزوی موفقیت برای شما کدبانوی ایرانی :)
    یاعلی
    پاسخ:
    خخخخخ
    خوما یه عادت بدی که داریم اینه که ماست وخیارومابقی روغذابراخودمون نمیدونیم
    بخاطرهمین اگه بشون بدم غرمیزنن
  • ژله پرتقالی
  • پس حالا که اینجوریه جلوشون نون پنیر بذار بعدم اگه چیزی گفتن بگو حرف نباشه پس فردا زن بگیری همینم نمیذاره جلوت خخخخخخخخخخخخ
    عجب گل به خودی ای بودا خخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخ
    چشم استاد
    بیچاره شوهرت
  • ژله پرتقالی
  • آره بگیر منم خبر کن بیام خخخخخخخخخخ
    اینجوری که نمیشه مذاکره کنین بگو همین غذا پختنم ازموقت میگیره اگه هم ناهار میخواین هم شام ظرف با شما
    با کلی جذبه بگو بذار بگرخن خخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخخ
    قبول نمیکنن خو
    باشه دعوتت میکنم
     هرکارمیکنین بکنین ولی خودتونواذیت نکنین
    پاسخ:
    هرکاری میکنیدبکنیداماااااخونه روکثیف نکنید
    ممنونم
     
            آدم باشین...................
            عشق وحال کنید
    پاسخ:
    نع نمیشه

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.