بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بدبخت

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ب.ظ

دختراازهمون زمان جاهلیت تاالان دردکشیدن،غصه خوردن

دختربودن خیلی خوبه

امابایدجایی دخترباشی که کل خانواده دختردوستن

اگه خانواده پسردوست داشته باشن بخت سیاه دختره روذغالی میکنن.

دختراضعیفن

توروخدامواظب دل دختراتون باشین

اگه دلی روبشکنیدسخته دل شکسته رودوباره بدست بیارین

مواظب دلای خانوماتون باشین

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۴)

یه زمانی زنده به گورمون میکردن حالا تو این دور و زمونه خیلی ها تو جامعه میخوان حقمون رو زیر گل کنن.
برای دختر بودن اول باید مرد بود.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
آره واقعا
کاملاراس میگی
هردختری قبل دختربودن بایدیه مردباشه که بتونه دردوغصه هاروخودش به تنهایی به دوش بکشه
ممنونم
  • زهرا بهرامی صدر
  • من ارزو داشتم پسر بودم ... ولی قبول دارم دخترا خیلی ضربه میخورن وخیلی میشکنن
    پاسخ:
    نع هرگز
    من قبلناخیلی دوس داشتم پسربودم
    اماالان به دختربودنم افتخارمیکنم
    دخترنعمته
    امابایدسعی کنیم که درمقابل این ضربه هامقاوم باشیم
    ممنونم بابت حضورت

    عین حقیقته

    میفهممش

    خیلیییییییییییییییی خوب

    ...

    پاسخ:
    ممنونم
    تبعیض خیلی بده ....
    پاسخ:
    آره خیلی بده
    ولی نه در این مورد
    پاسخ:
    ؟؟؟؟؟؟؟
    یه کمی هم تقصیر خودشونه
    پاسخ:
    چی تقصیرخودشونه؟
  • ♥سرباز شیعه♥
  • متاسفانه برعکسشم هست

    ممنون
    پاسخ:
    آره هس
    اماکمه
    سپاس گزارم
     من یک دختر دارم که از سه پسرم بیشتر دوستش دارم...
     او طفلک غمِ همه اعضای خانواده را بدوش میکشه...
    پاسخ:
    آره
    دختربودن خیلی سخته
    غمه همه روتحمل میکنن
    خدابرات حفظش کنه
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من کمی موافقم ولی کمی هم مخالفم
    ولی لاااااااااایک دارید
    پاسخ:
    ممنونم بابت مخالفت وموافقتون
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من کمی موافقم ولی کمی هم مخالفم
    پاسخ:
    مرسی
    این که بین دخترو پسر فرق میذارن یا بین بچه های کوچکتر بزرگتر موافقم نباید باشه 
    ولی اینکه دخترا سختی میکشن نه شاید قدیما بوده ولی الان بیشتر مردا هستن که سختی
    میکشن بله  هنوز هم دخترا یا خانومایی هستند که سختی میکشن ولی نه اینکه کلی .
    پاسخ:
    منظورمن ازسختی ای که گفتم اون نبودکه شمامیگین
    نمیدونم چطوری بگم
    دخترایه جورین که ناخواسته غصه ی پدرمادرشونواطرافیانومیکشه
    شایدکسی ندونه اماازدرون خیلی شکننده ان
    زودمیشکنن
    اماکسی متوجه شکستنشون نمیشه
    چی شده  آجی ؟
    پاسخ:
    هیچی
        
        ای روزگار
                      باشه آویزه گوشمون میکنم
            ایکاش یک روزی تبعیض هابرداشته بشه
    پاسخ:
    ای کاش
    اگه برداشته شه دیه نفرتابه وجودنمیاد
    برای خانواده ای که بین پسر و دختر فرقی قائل هستن 
    متاسفم 
    پاسخ:
    آره واقعا
    خیلی بده اینطوری

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.