بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

امروزدلم پراست

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۴ ب.ظ

امروز دلم پراست

دلم پراست

ازآدم های دوروبرم که شایدانسانیت سرشان نمیشود

امروز دلم پراست

ازخودم

ازگذشته ام،ازحال وآینده ام

امروزدلم پراست

ابرهای سیاه آسمان دلم راگرفته اند

خودش هم نمیداندکه بایدبباردیانه...

مجری اخبارهواشناسی لطفادقت کن

آب وهوای دلم راصاف وآفتابی ببین تجدیدنظرکن

امروزراصاف وبدون ابرببین

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۸)

ان شاءالله زودی خوب بشین
پاسخ:
ایشالا
ممنونم
ایشالا اسمون دلت ابی و صاف بشه!!!
پاسخ:
ایشالا
ممنونم
  • ♥سرباز شیعه♥
  • خدا صبر بدهد
    پاسخ:
    آمین
    ممنونم
    :(
    پاسخ:
    ممنونم
  • คຖē Şhērlฯ
  • نمیشود که همیشه آسمان صاف باشد!
    گاه باید پرباشد تابگرید.
    پاسخ:
    عجب حرفی گفتیااااا
    ممنونم
    منم دلم گرفته...
    پاسخ:
    امان ازاین دل
    امابیخیالش شو
    ممنونم
    ایشالا که زودتر صاف و بدون ابر بشه
    پاسخ:
    ایشالا
    ممنونم
    منم این روزا حالم اصلا خوب نیست :/
    پاسخ:
    من یه روزخوبم یه روزبد
    اماخوبه که بیخیال باشی
    ممنونم بابت حضورت
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • هعی...
    پاسخ:
    هیییی
    ممنونم
    ناراحت نباش:)
    پاسخ:
    نه نیستم دیه
    ممنونم آجی نگار
    خداروشکرکه خوبی



    پاسخ:
    آره خوبم
    ممنونم
    اخی.......
    چراناراحتی...............
    بسپارهمه چیوبه خدادرستش میشه
    پاسخ:
    الان خوبم
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوش باشید با دلتان
    پاسخ:
    ممنون
    چقد حالمون مث همه
    پاسخ:
    حال توام گرفتس؟

    :):

    پاسخ:
    ممنونم
    هعی. ..
    پاسخ:
    ممنون آجی فاطمه
    دیدش:)))
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    مرسی
    چی شده آجی ؟
    پاسخ:
    ندونم
    خیلی دلم گرفتس

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.