بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

دلتنگ کسی باش که دلتنگت باشد

بدون موضوع

من الهه نویسنده ی این وبم امیدوارم خوشتون بیادازمطالبم
وقتی دلم بگیره میشم یه شاعریایه نویسنده اونقدمینویسم تادلم خالی بشه بهترین روشم اینه
عااااااشق کامنتم پس هروقت اومدین وبم حتماکامنت بذارین
فدامدااااالهه
elahe78.blog.ir
http://shangoolomangool.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

روزتون مبارک دخترا

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ب.ظ

قیزعین فرشته دی

فرشته لرگونوزموبارک اولسون

 

دخترمثل فرشته است

فرشته هاروزتون مبارک

  • الهه سوداگر

نظرات  (۱۰)

  • کارشناس پارت
  • الهه درود
    مطلب روزتون مبارک دخترا شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    پاسخ:
    ممنونم
    روزتون مبارک دخملای بابا!!!
    پاسخ:
    مرسی
    :)
    مبارکا باشه دختر خانم ها
    پاسخ:
    مرسی
    مبارک باشه
    پاسخ:
    ممنونم
  • د‌ل‌باخته ..
  • عرض تبریک
    پاسخ:
    ممنونم
    هورااااااااا
    پاسخ:
    خخخ
    ممنونم نگارجونم بابت حضورت
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • ولادت کریمه اهل بیت مبارک
    پاسخ:
    مبارک
  • سیّد محمّد جعاوله
  • تبریک عرض می کنم

    پاسخ:
    ممنونم
  • سوران زوراسنا
  • فرشته ها روزتون مبارک
    پاسخ:
    ممنونم
    ^________^
    روزمون مبارک
    پاسخ:
    موبااااااااااااارک
    مرسی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.